Päivän hyviä ja huonoja uutisia / asioita elämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana aloitus ap, ja voi kun jaksat mukavasti kommentoida kaikkia! :hug: Voimia vaikeuksiisi, ja peukut pystyssä raskautumisen suhteen (ja kasvaimen olemattomuuden)!!!

Hyvää: Lapseni on ihan superihana, hauska tyyppi. On kivaa olla kotona hänen kanssa. Äitini meni lapsen kanssa ulos ja sain juoda kahvia ja lukea lehteä kaikessa rauhassa.

Huonoa: Taitaa käydä niin, että lähimenneisyyteen kuuluvat raskaat asiat tulevat viemään veronsa nyt, kun tilanne on rauhoittunut. Takana rakkaan ihmisen kuolema, toisen rakkaan vakava sairastuminen ja kaikkea muuta pienempää ikävää. Koin tänään muutamia ikäviä ahdistuksen tunteita, jollaisten olemassaolon olin jo unohtanut liki 15 vuoden tauon jälkeen :(

[QUOTE="vieras";25934299]Hyviä:

Kävelin 12km, aikaa meni 1h 30min.
Pikkuveli kävi kylässä.

Huonoja:

Ulkona oli perse keli, satoi ja maa oli kurakkoa. Lenkkarit on ihan paskassa.[/QUOTE]

Oho, siehän oot kävelly pitkän lenkin :)
Käveletkö joka päivä tuollaisia lenkkejä ?
Varmasti oli mukavaa tavata pikkuveli, pitäisi miunkin veli tulla käymään viikonloppuna.

Juu, keli on ollu tänään aika kehno.

[QUOTE="mamaa";25934310]Ihana aloitus ap, ja voi kun jaksat mukavasti kommentoida kaikkia! :hug: Voimia vaikeuksiisi, ja peukut pystyssä raskautumisen suhteen (ja kasvaimen olemattomuuden)!!!

Hyvää: Lapseni on ihan superihana, hauska tyyppi. On kivaa olla kotona hänen kanssa. Äitini meni lapsen kanssa ulos ja sain juoda kahvia ja lukea lehteä kaikessa rauhassa.

Huonoa: Taitaa käydä niin, että lähimenneisyyteen kuuluvat raskaat asiat tulevat viemään veronsa nyt, kun tilanne on rauhoittunut. Takana rakkaan ihmisen kuolema, toisen rakkaan vakava sairastuminen ja kaikkea muuta pienempää ikävää. Koin tänään muutamia ikäviä ahdistuksen tunteita, jollaisten olemassaolon olin jo unohtanut liki 15 vuoden tauon jälkeen :([/QUOTE]

Kiitos :) pyrin lukemaan kaikki viestit ja vastaamaan jollakin tapaa, miusta olisi outoa tehdä aloitus ja olla sitten kirjoittamatta mitään ketjuun. :)

Sain myös itse purkaa ketjussa omia hyviä ja huonoja uutisia ja asioita elämässäni.

Varmasti ihana lapsukainen, mukava kuulla kun äiti nauttii lapsensa kanssa ja kotona olemisesta. Ihana äiti siulla, kun sait vähän omaa aikaa. :)

Voi, että, voimia siulle paljon, ikäviä asioita. :hug:

:) Missä päin tyttö oli reisussa ? Varmasti ikävä oli teillä molemmilla.
Kiva että sait kelalta hyviä uutisia.

Voi, mikä väsyttää ? :hug:
Toivottavasti väsymys menee ohi pian, joko teillä on sitten lapset tehty, kun vauvakuume on huono asia ? :)

Tyttö oli isänsä kanssa pohjosessa. Mä oon tästä väsymyksestä kärsiny jo vaikka kuinka kauan, kai tää joskus helpottaa.

Vauvakuume on toistaseksi ainakin huono idea. Miehen kanssa yhdessä vasta vuosi ja mun pitäis saada fyysinen kunto kondikseen ennen mitään vauvoja. :D

Toivotaan sulle sitä pientä kääröä :hug:

Viimeksi muokattu:
Täältä kanssa peukut lapsensaantiin :)

Hyvää: Käveltii vaunujen ja koiran kanssa mukava lenkki (siivosin paskat!) Tiet oli polviin asti loskassa ja kengät kastu mutta ei haittaa!

Huonoa: Mun pitäs päästä suihkuun mutta vauvveli ei nukahda ja ukko on viihteellä.

Tyttö oli isänsä kanssa pohjosessa. Mä oon tästä väsymyksestä kärsiny jo vaikka kuinka kauan, kai tää joskus helpottaa.

Vauvakuume on toistaseksi ainakin huono idea. Miehen kanssa yhdessä vasta vuosi ja mun pitäis saada fyysinen kunto kondikseen ennen mitään vauvoja. :D

Toivotaan sulle sitä pientä kääröä :hug:

Varmasti mukava reissu ollut :)

Ok, toivottavasti fyysinen kunto paranee, tsemppiä siullekkin. :hug:
No ehkä myöhemmin tulee hyvä aika vauvakuumeelle. :)

Kiitos, ihana olisi saada pikkuinen, tie siihen tuntuu vaan aika pitkältä ja kiviseltä.

Täältä kanssa peukut lapsensaantiin :)

Hyvää: Käveltii vaunujen ja koiran kanssa mukava lenkki (siivosin paskat!) Tiet oli polviin asti loskassa ja kengät kastu mutta ei haittaa!

Huonoa: Mun pitäs päästä suihkuun mutta vauvveli ei nukahda ja ukko on viihteellä.

Mukavaa että sitä kehtaa lähteä lenkille näillä ilmoilla, mitäs sitä pikku loskasta. :)

No voi, pitää kai siun lykätä suihkuun menoa vähäksi aikaa.
Toivottavasti vauveli kohta nukahtaa.
Kiitos peukuista. :)

Kävin auttamassa kaveria. Pesin sen vessan. Oli aika nähtävyys ennen pesua. Vessa, jota ei ole koskaan pesty. Aivan täynnä tavaraa. Lattiaan jämähtäneet pölyn lisäksi arvoituksellisellet likamönjät, monta senttiä paksut.
Muutaman tunnin olin höyryhengityksessä, pienessä kopissa.
Se mikä vieläkin ihmetyttää: se puhdistui armottomalla liottamisella, suihkuttamisella, hankaamisella.
no vieläkin pyörryttää ja tietysti aika paljon :snotty: tti...

Oliko tuo nyt hyvää vai huonoa. aika rankka ja iljettävä homma, eli huonoa.
Toisaalta, tuli ratkaiseva apu kaverille, ja kiva kun voi auttaa tietenkin.

no hyvää-
muuten on kyllä hyvää jokainen päivä, on terveyttä riittävästi, on olosuhteisiin nähden kuitenkin todella hyvä mieli, kesä tulossa, sellaista.
On todella helppoa olla onnellinen, vaikka ajat on olleet raskaita, kauan.

Hyvää aamussa se, että on vapaapäivä ja saan nauttia ihana tyttäreni seurasta. Hyvää myös se, että mulla on ihana mies, joka rakastaa mua ja lastaan. Ja ihanaa, että on muutama hyvä ystävä.

Huonoa...jaa-a, mistä aloitan :D. Eniten rasittaa läheisteni pahat ja akuutit ongelmat, päihteitä, väkivaltaa...huoli ja hätä jo monta kuukautta. Mistä löytää apu, että osais elää tätä omaa elämää ja tuntea vähemmän hätää heidän tilanteestaan?

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;25934880:
Kävin auttamassa kaveria. Pesin sen vessan. Oli aika nähtävyys ennen pesua. Vessa, jota ei ole koskaan pesty. Aivan täynnä tavaraa. Lattiaan jämähtäneet pölyn lisäksi arvoituksellisellet likamönjät, monta senttiä paksut.
Muutaman tunnin olin höyryhengityksessä, pienessä kopissa.
Se mikä vieläkin ihmetyttää: se puhdistui armottomalla liottamisella, suihkuttamisella, hankaamisella.
no vieläkin pyörryttää ja tietysti aika paljon :snotty: tti...

Oliko tuo nyt hyvää vai huonoa. aika rankka ja iljettävä homma, eli huonoa.
Toisaalta, tuli ratkaiseva apu kaverille, ja kiva kun voi auttaa tietenkin.

no hyvää-
muuten on kyllä hyvää jokainen päivä, on terveyttä riittävästi, on olosuhteisiin nähden kuitenkin todella hyvä mieli, kesä tulossa, sellaista.
On todella helppoa olla onnellinen, vaikka ajat on olleet raskaita, kauan.

Hieno juttu, kun autoit kaveria tuollaisessa inhottavassa siivoushommassa. :)
Ei kaikki viitsi tuollaiseen hommaan ryhtyä.

Hyvä että muuten on elämä ja terveys kuosissa ja on onnellinen, elämän raskaudesta huolimatta. :) :hug:

Miekin saan olla iloinen ja onnellinen elämästäni, vaikka on terveysongelmia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti35;25935108:
Hyvää aamussa se, että on vapaapäivä ja saan nauttia ihana tyttäreni seurasta. Hyvää myös se, että mulla on ihana mies, joka rakastaa mua ja lastaan. Ja ihanaa, että on muutama hyvä ystävä.

Huonoa...jaa-a, mistä aloitan :D. Eniten rasittaa läheisteni pahat ja akuutit ongelmat, päihteitä, väkivaltaa...huoli ja hätä jo monta kuukautta. Mistä löytää apu, että osais elää tätä omaa elämää ja tuntea vähemmän hätää heidän tilanteestaan?

Siulla on ihania asioita elämässäsi. :)

Ja huonoja ja raskaita asioita lähipiirissäsi, voimia paljon, jospa jokin asiantuntija
tai ulkopuolinen keskusteluapu auttaisi läheisiäsi.
Sie et voi ottaa vastuuta heidän tekemisistään tai tilanteestaan. :hug:

[QUOTE="vieras";25935116]hyvää: sain hyvää seksiä eilen illalla.
huonoa: perse kipeenä!![/QUOTE]

=) Hyvä seksi, hyvä mieli, ainakin miusta. :D

Auts, kipee persaus, kokeile rasvaa, jospa auttaisi. :)

Hyvää:
-Syötiin lohta ja isännän tekemää herkkusienikastiketta ja se oli ihan tajuttoman hyvää.
-Sain vihdoinkin kannun sitruunamehulleni (jota himoitsen aivot solmussa koko ajan) eikä tartte enää puristella sitruunoita yhteen lasilliseen kerrallaan.
-Miehelle ei ole viikonlopuksi töitä :saint:
-Äsken nukkumaan mennessä pikkuinen tyttöni paijasi poskeani ja sanoi "Äiti mun mielestä sä olet ihana"
-Sain lisää sitruunoita

Huonoa:
-Alkuraskauden väsymys on alkanut painamaan nyt todella.. Ja en tiedä onko vartalon oudot kivut äityneet siitä vai mikä ihme taas särkee jalkoja niin kamalan kovasti.
-Poika sai hillittömän kohtauksen k-supermarketin parkkipaikalla kun menin vain nopeasti käymään siellä eikä hän päässyt mukaan (oli juuri aiemmin rautakaupassa ja toisessa ruokakaupassa hillunut sen verran ettei kolmannesta kauppareissusta olisi tullut mitään). Ja tuon jälkeen se itkukiukku "ja minä HALUAN" jatkui sitten tunnin-kahden ajan eikä mikään juttelu tai selitys jne. mennyt perille.. Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin tässäkin tapauksessa.

Hyvää:
-Syötiin lohta ja isännän tekemää herkkusienikastiketta ja se oli ihan tajuttoman hyvää.
-Sain vihdoinkin kannun sitruunamehulleni (jota himoitsen aivot solmussa koko ajan) eikä tartte enää puristella sitruunoita yhteen lasilliseen kerrallaan.
-Miehelle ei ole viikonlopuksi töitä :saint:
-Äsken nukkumaan mennessä pikkuinen tyttöni paijasi poskeani ja sanoi "Äiti mun mielestä sä olet ihana"
-Sain lisää sitruunoita

Huonoa:
-Alkuraskauden väsymys on alkanut painamaan nyt todella.. Ja en tiedä onko vartalon oudot kivut äityneet siitä vai mikä ihme taas särkee jalkoja niin kamalan kovasti.
-Poika sai hillittömän kohtauksen k-supermarketin parkkipaikalla kun menin vain nopeasti käymään siellä eikä hän päässyt mukaan (oli juuri aiemmin rautakaupassa ja toisessa ruokakaupassa hillunut sen verran ettei kolmannesta kauppareissusta olisi tullut mitään). Ja tuon jälkeen se itkukiukku "ja minä HALUAN" jatkui sitten tunnin-kahden ajan eikä mikään juttelu tai selitys jne. mennyt perille.. Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin tässäkin tapauksessa.

Nams, lohi ja herkkusienikastike :p sait kyllä hyvää ruokaa, ihana mies siulla. :)
Millainen sitruunakannu, mistä löysit ? Miulla pitää olla erikseen vesi ja mehukannu. :)
Voi, suloinen tyttö. :)

Toivottavasti siun raskausväsymys ja kivut menee ohi äkkiä :hug:
Onko pojalla uhmaikä menossa vai muuten itkukiukku ?
Voimia siulle paljon pojan ja raskauden kanssa. :hug:

Oho, siehän oot kävelly pitkän lenkin :)
Käveletkö joka päivä tuollaisia lenkkejä ?
Varmasti oli mukavaa tavata pikkuveli, pitäisi miunkin veli tulla käymään viikonloppuna.

Juu, keli on ollu tänään aika kehno.

Höh, yritin jo eilen tähän vastata mutta palsta oli ihan tiltissä :D Eli en tee joka päivä noin pitkää lenkkiä. Tänään en ollut lenkillä ollenkaan vaikka oli niiiin kaunis ilma :) Huomenna sitten. Yritän käydä 4-5 kertaa viikossa kävelyllä ja matkat on 8km-14km väliltä.

Hyvää: Teini-ikäinen tyttäreni kohteli minua tänään pitkästä aikaa ihmisenä. Poika sai biologian kokeesta 9-.

Huonoa: Tänään sain tietää että veljeni on alkoholisti. On onnistunut salaamaan juomisensa, mutta tänään "jäi" kiinni.

Nams, lohi ja herkkusienikastike :p sait kyllä hyvää ruokaa, ihana mies siulla. :)
Millainen sitruunakannu, mistä löysit ? Miulla pitää olla erikseen vesi ja mehukannu. :)
Voi, suloinen tyttö. :)

Toivottavasti siun raskausväsymys ja kivut menee ohi äkkiä :hug:
Onko pojalla uhmaikä menossa vai muuten itkukiukku ?
Voimia siulle paljon pojan ja raskauden kanssa. :hug:

Onhan toi, ihana toi mies :) Huomenna lupasi aamupalaksi tehdä karjalanpiirakoita (siis pakasteesta kuitenkin :D) :p Pakko varmaan mennä nopeasti nukkumaan että aamu tulee äkkiä?

Ihan tollanen peruskannu, halvalla säästöpörssistä :p Piti vaan ottaa niin iso että jääkaapista purin yhden hyllyn että minun kannuni mahtuu sinne :laugh:

Poika on hieman omanlaisensa luonne.. Välillä veikkaan jotain "kautta" mutta lopulta kun asiaa ajattelee niin samanlainen vahvasti tunteva tuo on aina ollut. Sellainen isoegoinen dramaking, kaikella rakkaudella siis... Äitiinsä tainnut tulla vähän liiaksikin :D Voi vain kuvitella mitä mökötyskilpaa tulevaisuus tuo tullessaan..

Kiitoksia haleista, kyllä se ajatus siitä raskauden lopputuloksesta antaa voimia jaksaa näitä vaivoja :D Ja jos tällä kertaa tämä väsymys jäisi vain alkuraskauteen enkä olisi ihan yhtä hömelö koko aikaa kuin aiemmin on käynyt :laugh:

Huonoa: Suren taas taannoin tehtyä aborttiani, leppoisasti vietän perjantai iltaa itkien silmät päästäni.. Lisäksi olen päättänyt lopettaa tupakan polton. Muutaman päivän ollut polttamatta ja hermot niin kireellä ja kamala stressi. Avokki ei ymmärrä miten rankkaa on.. Vaikka itsekkin polttaa yms.

Hyvää:
No löysin sentään kaverin vauvalle hyvän ristiäislahjan..

olen vissiin aika positiivinen ihminen.. :D

[QUOTE="vieras";25940151]Höh, yritin jo eilen tähän vastata mutta palsta oli ihan tiltissä :D Eli en tee joka päivä noin pitkää lenkkiä. Tänään en ollut lenkillä ollenkaan vaikka oli niiiin kaunis ilma :) Huomenna sitten. Yritän käydä 4-5 kertaa viikossa kävelyllä ja matkat on 8km-14km väliltä.[/QUOTE]

Juu, niinpä tää palsta ei oikein eilen pelittänyt :D
Hyvin kyllä harratat kävelyä ja pitkiä matkoja, pystysimpä miekin kävelemään tuollaisia matkoja, mie oon kateellinen siun kunnolle ja innolle lähteä lenkille. :) Treenaatko maratoniin ? :D

[QUOTE="vieras";25940156]Hyvää: Teini-ikäinen tyttäreni kohteli minua tänään pitkästä aikaa ihmisenä. Poika sai biologian kokeesta 9-.

Huonoa: Tänään sain tietää että veljeni on alkoholisti. On onnistunut salaamaan juomisensa, mutta tänään "jäi" kiinni.[/QUOTE]

:) Teini-ikäiset :D :hug:
Hienosti on poikasi pärjännyt kokeessa, varmasti hyvä mieli. :)

Voi ei, toivottavasti veljesi saa selätettyä alkoholiongelman, mutta onneksi hän ei enää voi salata juomistaan ja te läheiset pystytte nyt auttamaan.
Voimia siulle. :hug:

:) tässä päivässä että plussasin
:( että ulkona on niin pölyistä,kuivaa, silmiä kirvelee ja päänahkaa kutittaa

Oho, onnea paljon plussasta ! Ihana uutinen =) :flower:

Auts, eipä ole kivaa tuollainen kirvely ja kutina, oletko kokeillut jotain allergialääkettä ? :hug:

Hyvää: Kummipoika ja perheen koiranpentu tuli viikonlopuksi hoitoon, että vanhempansa saavat muuton hoidettua. Lapsilla on kivaa ja minäkin sain näin ollen ihan eri tavalla ohjelmaa :)

Huonoa: Raportoin asiasta facebookiin ja jo onneton koirankasvattajaserkku jota en ole tavannut kuin viimeemmäksi vaahtosammuttimen kokoisena tuli mälisemään miten en osaa hoitaa koiraa, enkä oikeastaan mitään muutakaan (huonoksi vitsiksi väännettynä). Tämän kaiken osasi tosi hienosti arvioida, ihan vaan tämän minun päivitykseni perusteella! Ja lisäksi perään syyllistetään kun en liiemmin tapaa sukulaisiani. Miksiköhän?

Yhteistyössä