Päivän hyviä ja huonoja uutisia / asioita elämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Jotain hyvää tässä päivässä, lääkäri soitti verikokeista, maitohormooni on lähes normaali,
samoin kasvuhormoni ja kortisoli ( kirjoitinkohan väärin ) normaali. :)

Magneettikuvaus on peruttu noiden arvojen perusteella ainakin toukokuussa, luultavasti
miulla ei ole aivolisäkkeen kasvainta, tosin ei ihan varmaa viellä, pitää nuita arvoja viellä
seurata.

Jotain huonoa tässä päivässä, mie olen flunsassa, saa nähdä pääsenkö huomenna töihin
ja sitten lisää huonoa, diabeteslääkitystä lisättiin ja suolistohormoonilääke aloitetaan :(

Niin ja kilparauhasarvot on koholla, pitää aloittaa lääkitys, jos meinaan raskaaksi tulla,
siinä saattaa olla syy lapsettomuuteen.

Mitäs teillä tänään ?

Jotain hyvää tässä päivässä, lääkäri soitti verikokeista, maitohormooni on lähes normaali,
samoin kasvuhormoni ja kortisoli ( kirjoitinkohan väärin ) normaali. :)

Magneettikuvaus on peruttu noiden arvojen perusteella ainakin toukokuussa, luultavasti
miulla ei ole aivolisäkkeen kasvainta, tosin ei ihan varmaa viellä, pitää nuita arvoja viellä
seurata.

Jotain huonoa tässä päivässä, mie olen flunsassa, saa nähdä pääsenkö huomenna töihin
ja sitten lisää huonoa, diabeteslääkitystä lisättiin ja suolistohormoonilääke aloitetaan :(

Niin ja kilparauhasarvot on koholla, pitää aloittaa lääkitys, jos meinaan raskaaksi tulla,
siinä saattaa olla syy lapsettomuuteen.

Mitäs teillä tänään ?

Onnea siitä , ettei ole mitään hengenhätää nyt! :heart:
Onhan sulla muutenkin paljon kestämistä, joten jaksuja ihan hirmusesti!

Onnea siitä , ettei ole mitään hengenhätää nyt! :heart:
Onhan sulla muutenkin paljon kestämistä, joten jaksuja ihan hirmusesti!

Kiitos :) :heart:
Juu, ei onneksi ole hengenhätää, siitä olen onnellinen :)
Niin, onhan tässä kaikenlaista viellä, vaikka ei kasvainta luultavasti olekkaan, pikku
hiljaa toivottavasti alkaa lääkkeet auttamaan, sekä diabetekseen, kilpirauhaseen
ja jospa joskus olisin raskaana.

Välillä on voimat vähissä, mutta onneksi on ihana ja minnuu tukeva mies, sukulaiset ja kivat työtoverit ja ihanat palstalaiset. :) :heart:

Hyvää: Mukava päivä :). Saatiin hamsteri :D. Vietettiin laatuaikaa veljeni & hänen vaimonsa kanssa. Mies siivosi vaikkei ollut edes sen virallinen siivouspäivä.

Huonoa: Vein lapset puoliksi vitsinä lääkäriin. Tulos: pojalla molemmat korvat tulehtuneet, tytöllä toisessa korvassa liimakorva ja kuulo heikentynyt paljon & putkitus varmaan taas edessä (tyttö on 8 v, putkitettiin ekan kerran hieman alle 4-vuotiaana).

Näin karvan verran alle kolmenkympin iässä koin ekaa kertaa liikunnan iloa. :) Sellaista iloa siis, että nyt minäkin käsitän, minkä voimalla itseäni innokkaammat jaksavat urheilla ja treenata. Treenistä tuli tosi kiva fiilis.

Ratsastaminen on kyllä myös hyvää liikuntaa, mutta en mä siitä iloa saa liikkumisen vaan hevosten takia, siksi tuo hevostelun mukanaan tuoma hyvä mieli kuuluu eri kategoriaan. Tänään hiffasin, että liikkua todella voi ihan liikkumisen itsensä takia ja se voi tosiaan palkitakin eikä pelkästään v*tuttaa :D

Tää päivä on tähän mennessä ollut kaikessa koomisuudessaan ihan hyvä kokonaisuus.
Koin myös jälleen kerran sellaisen "ahaa-elämyksen", että lapseni kasvaa hurjaa vauhtia ja on jo aika hauska heppu. :D

Huonon puolelle voisi mennä se, että nukuin viime yönä muutaman hassun tunnin ja nyt sit vähän väsyttää. Lisäksi nyt alkaa tulla ilta ja mä tiedän jo nyt, että en tule nukahtamaan vielä piiitkään aikaan.

Ap:lle tsemppiä tilanteeseensa, vaikka vahvalta kyllä vaikutat. :)

Hyvää: Mukava päivä :). Saatiin hamsteri :D. Vietettiin laatuaikaa veljeni & hänen vaimonsa kanssa. Mies siivosi vaikkei ollut edes sen virallinen siivouspäivä.

Huonoa: Vein lapset puoliksi vitsinä lääkäriin. Tulos: pojalla molemmat korvat tulehtuneet, tytöllä toisessa korvassa liimakorva ja kuulo heikentynyt paljon & putkitus varmaan taas edessä (tyttö on 8 v, putkitettiin ekan kerran hieman alle 4-vuotiaana).

Millainen hamsteri ? Ihania otuksia ! :)
Mukava päivä siulla perheen kesken, ihanaa kun mies siivoaa. :D

Voi ei, ei kovin mukavaa nuo lasten korvatulehdukset ja liimakorvat. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja liian hyvää...;25932892:
Hyvää: mulla on mukava työpaikka

Huonoa: menetän sen ehkä allergian takia.

Mukava työpaikka on aina plussaa :) voi että, harmi jos menetät työpaikan allergian takia. :hug:
Onko oireet niin pahoja ettet voi työskennellä enää ?

[QUOTE="neiti";25932906]Tää onki hauska alotus!!!
Hyvää: tänään on ollu mahtava päivä, aurinko on paistanut
Huonoa: Ei ole "kerennyt" lenkille[/QUOTE]

:) No, joskus on kiva listata tänne sekä hyviä että huonoja asioita päivästään tai elämästään.
Kiva, että siulla on ollut mahtava ja aurinkoinen päivä. :)

No, jospa tuo ei haittaa, ettei pääse lenkille yhtenä päivänä tai teet lenkin sijaan jotain muuta.

Mukava työpaikka on aina plussaa :) voi että, harmi jos menetät työpaikan allergian takia. :hug:
Onko oireet niin pahoja ettet voi työskennellä enää ?

Mulle puhkesi paha ihottuma, joka johtuu todennäköisesti työpaikalla päivittäin käyttämistäni voimakkaista puhdistusaineista. Asian tutkiminen on vielä kesken, mutta pahalta näyttää. Kiitos haleista! :)

[QUOTE="poks";25932907]Näin karvan verran alle kolmenkympin iässä koin ekaa kertaa liikunnan iloa. :) Sellaista iloa siis, että nyt minäkin käsitän, minkä voimalla itseäni innokkaammat jaksavat urheilla ja treenata. Treenistä tuli tosi kiva fiilis.

Ratsastaminen on kyllä myös hyvää liikuntaa, mutta en mä siitä iloa saa liikkumisen vaan hevosten takia, siksi tuo hevostelun mukanaan tuoma hyvä mieli kuuluu eri kategoriaan. Tänään hiffasin, että liikkua todella voi ihan liikkumisen itsensä takia ja se voi tosiaan palkitakin eikä pelkästään v*tuttaa :D[/QUOTE]

Liikunnan ilon kun löytää, niin se on mahtavaa, on ihan erinlaista silloin liikkua, kuin että pitäisi jotenkin pakolla lähteä harrastamaan liikuntaa tai treenata. :)

Harmi etten mie ole jaksanut kovin paljoa viime aikoina liikkua.

Tää päivä on tähän mennessä ollut kaikessa koomisuudessaan ihan hyvä kokonaisuus.
Koin myös jälleen kerran sellaisen "ahaa-elämyksen", että lapseni kasvaa hurjaa vauhtia ja on jo aika hauska heppu. :D

Huonon puolelle voisi mennä se, että nukuin viime yönä muutaman hassun tunnin ja nyt sit vähän väsyttää. Lisäksi nyt alkaa tulla ilta ja mä tiedän jo nyt, että en tule nukahtamaan vielä piiitkään aikaan.

Ap:lle tsemppiä tilanteeseensa, vaikka vahvalta kyllä vaikutat. :)

:) Ihan mukavalta päivältä kuulostaa, joskus nuo " ahaa- elämykset " on ihania.
Toivottavasti saat nukuttua tänän yönä, on niin inhottavaa kun joutuu valvomaan
vaikka miten väsyttäisi ja tietää sen jo etukäteen. :hug:

Kiitos tsempistä, yritän olla vahva, päivä kerrallaan, vaikka muutama kyynel onkin
joskus sängyssä ennen nukuhtamista tullut poskelle.

Yhteistyössä