Päiväkotitoimistossa jotain ymmärrys ongelmia ??

11.07.2009
952
1
16
Mä teen sesonki työtä
nyt on 4 kertaa, siis todellakin 4 kertaa soitettu ja kysytty että milloinkas mun työt alkaa ja voisko edes työnantaja kertoa milloin ne alkaa...
ne alkaa sitten kun lumi tulee, onko se niin vaikea siellä ymmärtää ja päiväähän minä en todellakaan tiedä

turhaa purnausta joo :kieh:

Liity kerhoon vaan... :whistle:

Mä olen sanonut että jos osaavat ennustaa niin en tarvi työn alkupv vaan lottorivi olis viellä parempi, sen jälkeen en ole tuomassa lasta hoitoon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Miksi päivähoitotoimistoa kiinnostaa koska sun työt alkaa?? saahan sun lapsi olla hoidossa, vaikka makaisit kotona ja työt ei alkais ikinä...

siis mun lapsi ei ole hoidossa tällä hetkellä..
ennakkoon siis haen jo paikkaa talveksi ja työt alkaa kun lumi tulee, jolloin myös hoitoa tarvitaan, lumen tulo päivää ja kauden alkua en osaa todellakaan ennustaa
kuten en 2 edellisenäkään vuonna

:kieh:

No kun ei ole kovin järkevää eikä reilua toisia kohtaan (joku tarvitsisi hoitopaikan heti vanhemman työllistymisen takia) pitää paikkaa varalla. Ilman, että lapsi ei käy hoidossa eikä perhe maksa siitä.

Miksei voisi sopia jonkun aloituspäivän ja veidä alpsen hoitoon vain joinakin päivinä vähäksi aikaa.

pakkohan sun on joku päivämäärä sanoa koska lapses tarvii hoitopaikan! ei päiväkodeissa ole mitkään avoimet ovet että viedään just nyt heti tosta vaan katos kun lunta sataa

Naiset hyvät, nouskaa barrikadeille ja VAATIKAA kunnat panostamaan päivähoitoon. Lisää päiväkoteja, enemmän pienryhmiä. Kaikille paikka. Se, että kinastellaan, kenellä on suurin oikeus päiväkotipaikkoihin, ei johda mihinkään. KAIKKI jotka haluavat lapsensa päiväkotiin, tulisi saada lapselle päiväkotipaikka, joko osa- tai täyspäiväinen. Ryhmien koot tulisi olla pieniä, henkilökuntaa tarpeeksi ja tilat tarkoituksenmukaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja riia:
No kun ei ole kovin järkevää eikä reilua toisia kohtaan (joku tarvitsisi hoitopaikan heti vanhemman työllistymisen takia) pitää paikkaa varalla. Ilman, että lapsi ei käy hoidossa eikä perhe maksa siitä.

Miksei voisi sopia jonkun aloituspäivän ja veidä alpsen hoitoon vain joinakin päivinä vähäksi aikaa.

siis täällä ei lasta viedä hoitoon kovin hepposin perustein jos toinen on kotona..
ja päiväkoti mihin haen on suunnattu just sesonkilaisille..
se ei ole varattuna se paikka meille vaan meillä on hakemus sisällä
silti soittelevat ja kyselevät.
meillä on 3 paikkaa mihin lapsen vois sijoittaa, ja tiedän myös sen että ne menee ohi joilla työt alkaa heti..
mut silti ihmettelen tuon soittelun takia

Alkuperäinen kirjoittaja riia:

Niin juu, että jos ekat auraukset tehdään syyskuussa tai joulukuussa niin sama se vaikka muksua kuskataan hoitoon varmuuden vuoksi ja maksetaan siitä?

En tiedä ap ammattia mutta meillä aurauksesta ei niin hyvin tienaa että tuon viitsisi tehdä :kieh:

Yhteistyössä