Meillä mennään aina kun voi, ap ja ip. Niin lapset kun aikusetkin tykkäävät ulkoilla. Samaten pojan päiväkodissa ovat ulkona aina kun mahdollista ip ja ap, säitäkään eivät säiky. Meille se on hyvä jos pääsen hakemaan siinä 17 aikaan niin on jo saanu sen toisen ulkoilun eikä mun tarvi kolmatta kertaa itse mennä ulos töiden päälle. Lapsi saa kaipaamaansa liikuntaa ja ulkoilua, tollanen villi 3v tarttee paljon juoksutilaa mitä ei sisällä ole. Samaten mun ryhmässä lapset tarttee sitä energianpurkua ja jos sielä kähkittäs sisällä koko ip niin kaik menis seinille. Mä ymmärrän ap:n harmituksen niin työntekijänä kun äitinäkin.
Olen kyl tavannu päiväkoteja joissa ulosmeno on niin vaikeaa etenkin alle 3v kanssa, aina joku syy ettei pienet pääse. Hyvä jos isotkaan tarpeeksi.
Toki lyhyempinä työpäivinä vien itse lapsen ulos kotiatultua. Mut arvostan sitä että tädit jaksavat lauman ulos laittaa jokapäivä(ellei oo paukkupakkanen).
Olen kyl tavannu päiväkoteja joissa ulosmeno on niin vaikeaa etenkin alle 3v kanssa, aina joku syy ettei pienet pääse. Hyvä jos isotkaan tarpeeksi.
Toki lyhyempinä työpäivinä vien itse lapsen ulos kotiatultua. Mut arvostan sitä että tädit jaksavat lauman ulos laittaa jokapäivä(ellei oo paukkupakkanen).