X
xx
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ihme syyllistämistä, jos niillä virikelapsillakin kuitenkin on oikeus hoitopaikkaan :/
Mikä tuossa syyllisti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ihme syyllistämistä, jos niillä virikelapsillakin kuitenkin on oikeus hoitopaikkaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla itsellä vain 4vkoa kesälomaa, mutta lapset ovat 10viikkoa pois koulusta ja tarhasta, koska nauttivat kesälomasta joka solullaan :heart:
Kenen kanssa ne kotona ovat?
Kaikilla ei ole mahdollisuutta siihen, että lapset olisivat kotona isän tai isovanhempien kanssa. Vaikka nauttisivatkin kesälomasta joka solullaan...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla itsellä vain 4vkoa kesälomaa, mutta lapset ovat 10viikkoa pois koulusta ja tarhasta, koska nauttivat kesälomasta joka solullaan :heart:
Kaikilla ei ole mahdollisuutta siihen, että lapset olisivat kotona isän tai isovanhempien kanssa. Vaikka nauttisivatkin kesälomasta joka solullaan...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mulla itsellä vain 4vkoa kesälomaa, mutta lapset ovat 10viikkoa pois koulusta ja tarhasta, koska nauttivat kesälomasta joka solullaan :heart:
Mulla ei ole lainkaan kesälomaa (olen painanut kesäisin töitä opiskelujen ajan, nyt sain määräaikaisen pestin valmistuttuani, en voinut kieltäytyä töistä tällaisena aikana!) ja lapsilla sitä lomaa on pari viikkoa. Olen tyytyväinen ja onnellinen, että sain heille järkättyä kaksi lomaviikkoa maalle.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Hoidin lapseni kotona viisivuotiaaksi, silloin ei enää srk-kerho riittänyt ikäistensä kaveritarpeeseen vastaamaan. Hän aloitti "virikelapsena" 15krt/kk n.4h/pv, nuorimmainen oli tällöin 2,5 ja olin hoitovapaalla. Oliko hänellä pienempi oikeus paikkaan, kun kuitenkin pitkään kotihoidossa ollut, mitä se pieni 1v, joka voisi vielä kotonakin olla? Asia ei ole aina niin mustavalkoinen ja on myös suuri merkitys sillä, minkäikäisistä lapsista puhutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:Niin kauan kun subjektiivinen päivähoitolaki on voimassa, nuo laput ovat aivan turhia.