H
hmm
Vieras
Asiaton kommentti päikystä!! Missä ne vanhemmat lapset muuten on? niillähän on pitkä joululoma..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Asiaton kommentti päikystä!! Missä ne vanhemmat lapset muuten on? niillähän on pitkä joululoma..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkää se olla siellä. Tänään on kotona ja oli eilisenkin. Oltiin käymässä sairaalassa muutaman sadan kilsan päässä ja saa levätä matkaväsymystä. Mutta jo aamulla alkoi marina et ei oo tekemistä. Joka kesä on lapsi ollut kotona miehen kesäloman ajan ja talviloman. Mulla ei oo lomia ollut kun aina maksettu rahana. Olen ollut siis vuosia sijaisena.
Jotenkin siitä kommentista vaan tuli paska fiilis. Vuosia koittanut raataa ja ilman omia lomia että saisi hommattua leipää pöytään. Välillä lapset olleet puolipäiväisinäkin tarhassa kun ei ollut töitä. Nyt sain vakipaikan mutta ilmeisesti ois pitänyt työttömäksi kotiin jäädä et lapsi sais joululoman.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ä:ota päiväkotijohtajaa yhteyttä sanot ei kaikki voi olla vapaalla
Se oli se johtaja itte joka niin sanoi.
Mä kun oon yrittänyt järkätä vuoroni niin et oisin aina viikonloppuisin kotona et saatas olla koko perhe yhdessä. Nytkö niitä vapaita pitäs järkätä niin et oltas eri aikaan miehen kans vapaalla. Sittenhän se saisi lapsikin pidemmän loman.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vai onko se niin, että hoitopaikasta muut lapset ovat myös välipäivät kotona ja heidän olisi hankala järjestää hoito yhdelle...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vai onko se niin, että hoitopaikasta muut lapset ovat myös välipäivät kotona ja heidän olisi hankala järjestää hoito yhdelle...?
No eiköhän kaupungit järjestä lomien ajaksi päivystävät päiväkodit joihin kerätään hoitoa tarvitsevat lapset ja muut pk:t on kinni? Ei mitään päiväkotia yhden tai kahden takia auki pidetä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:lapso kyllä tarvitsee välillä oikean loman,että jaksaa taas,muutama päivä ei tee mitään,just ku alkaa lapsi levähtyyn joutuu taas lähtemään,joten en ole nyt sinun kanssasi samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ja jos esim. pienellä paikkakunnalla olisi vain vähän hoitoa tarvitsevia, kyllä henkilökunta yrittää saada pysymään heidätkin kotona, ettei tarvitse töihin tulla. Tietenkään en tiedä, onko ap:n tapauksessa siitä kyse, mutta tuli vaan mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ä:ota päiväkotijohtajaa yhteyttä sanot ei kaikki voi olla vapaalla
Se oli se johtaja itte joka niin sanoi.
Mä kun oon yrittänyt järkätä vuoroni niin et oisin aina viikonloppuisin kotona et saatas olla koko perhe yhdessä. Nytkö niitä vapaita pitäs järkätä niin et oltas eri aikaan miehen kans vapaalla. Sittenhän se saisi lapsikin pidemmän loman.
Näin monet tekee jotta lapset saisivat pitkän loman. Eikä se tarkoita että pitäisi olla AINA eri aikaan vapaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ja jos esim. pienellä paikkakunnalla olisi vain vähän hoitoa tarvitsevia, kyllä henkilökunta yrittää saada pysymään heidätkin kotona, ettei tarvitse töihin tulla. Tietenkään en tiedä, onko ap:n tapauksessa siitä kyse, mutta tuli vaan mieleen.
Joo, mutta kun todellakaan ei kaikilla ole mitään mahiksia olla joulusta loppiaiseen kotona, enkä käsitä miten päiväkodeissa ei sitä tajuttaisi!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä tapauksessa painaa nyt vaakupissa se, että joulu saadaan viettää yhdessä koko perhe. Ei olis kiva, jos mies olis kotona ja mä töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Eipä vaan näytetä käsittävän. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, aion kyllä ottaa asian vielä puheeksi ja sanon että pahoitin mieleni. Vuosikaudet ollaan koitettu venyä ja parhaamme tehdä lasten eteen. Rahaa on pakko meidänkin saada lainojen maksuun. Tukiverkkoa meillä ei ole. Itsekin ollaan oltu välillä kyllä aika väsyksissä kun lapset olleet sairaana. Lennosta on hoitovuoroa vaihdettu ettei tartte puolikuntoisena tarhaan viedä. Itse teen usein yötyötä ja aika monesti on valvokilla ollut sairas lapsi kotona potemassa. Eipä siinä ole nukkumisesta mitään tullut. Väsymys on ollut aikamoinen kun 7 yötäkin putkeen tekee ja hoitaa sairasta lasta samalla. Sitten saa vaan osakseen arvostelua niin ei tunnu hyvälle. Itseään tullut jo muutenkin syyllistettyä vuosien varrella...