Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Ei se välttämättä kyllä kohota itsetuntoa, jos joku aivokääpiö latelee tommosia... :| Ehkä huvittaa tosiaan ennemmin. Mutta ei mun itsetuntoa ole kyllä kenenkään junttilanerkin perse-tissi-pano-kommentoinnit ikinä kohottaneet; oon vaan tuntenut itseni lähinnä surkeaksi kun oon herättänyt moisten lobotomioitujen yksilöiden huomion, joilla ei oo ees alkeellisia tapoja. Siis siitä voi ihan tulla kyllä paska fiiliksetkin. Mun mielestä Gloria suhtautuu siihen hyvin, kun ottaa huumorilla, mun huumori ei ois venynyt, vaan oisin varmaan räjähtänyt sen ukon silmille.
No nuo persekommentit on eriasia kun söpöksi kehuminen. Kyllä minun itsetuntoani kohottaa jos kehutaan kauniiksi tai söpöksi =) Nuo persekommentit tai baarissa puristelut kyllä ei kohota. Tai humalaisen suusta sanat "olet söpö" kyllä menettää merkityksensä :$
Juu, aivan. Mä puhuinkin lähinnä siitä persejutusta justiinsaEi söpöksi kehuminen paha asia ole. Tosin mua naurattaisi se tapa millä se tuli
![]()
Eli puhuttiin vaan eriasioista![]()
Joo. Tai mä kommentoin lähinnä siis tota vaan, kun joidenkin mielestä ehkä kaikenlainen kehuna tullut kommentti on positiivista, muttei sitä kaikki vaan koe sillä tapaa.