Päiväkodin joulujuhlat oli sitten eilen... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Muistaakohan kukaan, kun mä kerroin siitä yhestä isistä joka tuli mulle baarissa juttelemaan tässä jokunen viikko sitten :D ? Antoi numeronsa ja sanoi ettei saanut vanhempainillassa silmiään irti mun perseestä :D

No kuitenkin eilen taas törmättiin niissä joulujuhlissa, se istui mua vastapäätä ja katsoi koko ajan silmiin. Oli aika hankala olla siinä mitenkään, näytin varmaan suunnilleen tältä :xmas:

Vaihettiin ihan vaan muutama sana siinä juhlan aikana.

Illalla tuli viesti "söpöt tytöt sulla, söpö on muuten niiden tyttöjen äitikin. Oliko kivat joulujuhlat?"

Aikas hauskaa mun mielestä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Jos olette molemmat sinkkuja niin hauskaahan tuollainen flirttailu on :) Jos taas olette varattuja, niin se taas on aika loukkaavaa (etenkin miehen puolisoa kohtaan).

Mites se sitä kohtaan on loukkaavaa enemmän? Ne on eronnu.

Mulla on kyllä mies, mukamas. Mut minkäs sille mahtaa jos se musta tykkää? :xmas:

HUOM: "JOS OLETTE VARATTUJA....niin on loukkaavaa". Ja mielestäni on pahempaa jos puolisoni flirttailee kun se että hänelle flirttailtaisiin. Eipä minua niinkään muiden tekemiset kiinnosta, koska eivät he ole minulle uskollisuutta luvanneet.

:laugh: Mä oisin varmaan hävennyt silmät päästäni sun tilassas. Mä vaan oon semmonen..siis ton persekommentin jälkeen. Mun mielestä tommonen perskommentointi on jotenkin noloa puuhaa/nolon miehen puuhaa, jos siis kyseessä on joku lapsen päiväkotikaverin äiti esim. :xmas:

Joo, ei kuulosta miltään kovin kypsän herrasmiehen sanoilta.

Mutta kukin tykkää mistä tykkää, ja jonkunhan pitää limaisten äijienkin perimää jatkaa että myöhemminkin itsetunnon kohotusta kaipaavat rouvasihmiset saavat säpinää elämään.

No rehellisesti: mun persettä ei varmasti ikinä kukaan tule kehumaan. Silloin tällöin joku on ääneen ihastellut tissejä ja voi vitsit että on tuntunut ikävältä. Lähinnä just hävettänyt sen kommentoijan puolesta. Että kuvitteleeko toi imartelevansa... Yök. Ne nyt on siinä. Niitä on kaksi. Ne sijaitsee aika keskeisellä paikalla. Ne ON aika isot. Mutta tsiisus, kukaan fiksu ihminen ei avausrepliikkinään ala tissejä kehua.

:D mua hävettikin ihan hulluna. Naama punaisena istuin siinä perkeleen ringissä ja en tienny mihkä olisin kattonu kun toinen tuijottaa koko ajan. Mutta silti toi on mun mielestä hauska juttu.

Liekkö se edes muistaa sitä perse-kommenttiaan, kun oli niin tumuissa sillon.

Ihmeellistä kiukuttelua taas. Miten se liittyy mun aikuisuuteen jos joku mulle jotain sanoo? Ai niin, täällähän saa vaan ruikuttaa ja valittaa ja kertoa juttuja tyyliin "kävin muuten paskalla" "mitä ruokaa tänään" ja äiti on vähän väsyny :headwall:
Ja mä kyllä en tarvitse itsetunnon kohotusta, kelpaa tää nykyinenkin ;) aika jännä että nyt mä teidän mielestä tarviin itsetunnon kototusta ja viime viikolla mä olin "itteäni täynnä, ylpeä, ylimielinen" :laugh: te ootte raskaita!

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
:D mua hävettikin ihan hulluna. Naama punaisena istuin siinä perkeleen ringissä ja en tienny mihkä olisin kattonu kun toinen tuijottaa koko ajan. Mutta silti toi on mun mielestä hauska juttu.

Liekkö se edes muistaa sitä perse-kommenttiaan, kun oli niin tumuissa sillon.

Ihmeellistä kiukuttelua taas. Miten se liittyy mun aikuisuuteen jos joku mulle jotain sanoo? Ai niin, täällähän saa vaan ruikuttaa ja valittaa ja kertoa juttuja tyyliin "kävin muuten paskalla" "mitä ruokaa tänään" ja äiti on vähän väsyny :headwall:
Ja mä kyllä en tarvitse itsetunnon kohotusta, kelpaa tää nykyinenkin ;) aika jännä että nyt mä teidän mielestä tarviin itsetunnon kototusta ja viime viikolla mä olin "itteäni täynnä, ylpeä, ylimielinen" :laugh: te ootte raskaita!

Ei toi itsetunnonkohotus -homma ollu välttisti sulle suoraan osoitettukaan.

Mut joo, ihan varmaan hävetti. Mä oon niin kiriänutturainen kaikenlaisesta junttimaisesta käytöksestä, et oisin varmaan kysynyt siltä sen tilaisuuden jälkeen, että mitä helvettiä se tuijotti ja kysynyt haluaako se ostaa vaikka valokuvan siitä perseestä :xmas: Siis siihen tyylin, että se äijä tajuaisi itsekin olevansa j-u-n-t-t-i :D:D:D

Mä kyllä ilmoitin sille asiaan kuuluvasti jo silloin kun se ensimmäisen kerran sen suunsa avas :D ei oo ehkä paras keskustelun avaus tuollanen moi-mun-nimi-on-paavo-muistakko-mut-niin-sieltä-päiväkodin-vanhempainillasta-lapset-on-samassa-ryhmässä-mä-en-saanu-silmiäni-irti-sun-perseestä-lähekkö-meille :D no ei se nyt ihan noin ollu mutta melkein ;)

Susta on saanut sellasen kuvan , että olet nuori (20v?) jutuistasi päätellen.
Mä en edes kehtais tehdä aloitusta moisesta asiasta, mutta mikäs siinä jos sun itsetuntos kohosi sen miehen kommenteista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä kyllä ilmoitin sille asiaan kuuluvasti jo silloin kun se ensimmäisen kerran sen suunsa avas :D ei oo ehkä paras keskustelun avaus tuollanen moi-mun-nimi-on-paavo-muistakko-mut-niin-sieltä-päiväkodin-vanhempainillasta-lapset-on-samassa-ryhmässä-mä-en-saanu-silmiäni-irti-sun-perseestä-lähekkö-meille :D no ei se nyt ihan noin ollu mutta melkein ;)

:D:D:D:D Voi olla joo, ettei sille sällille lämpiä ku ehkä sauna, jos toi on sen iskurepliikistöä :D:D:D:D Mut alkuperäiseen aiheeseen: on juu hauskaa. Toisten ton tyyppinen tolloilu on usein hauskaa :D Ainakin mun mielestä. Ja ainakin ellei se satu omalle kohdalle :D

Älä välitä näist kommenteista. Mun mielestä on ainakin mukavaa, kun mun persettä tai tissejä kehutaan. Vaikka itsekin tietää, että on suhtkoot mukiinmenevän näköinen, niin on se kiva välillä kuulla se vastakkaisen sukupuolen edustajaltakin (myös muilta kuin omalta mieheltä).

Kunpa se olisikin oma mies joka joskus kehuisi. En silti ilahtuisi moisista peppu- / tissikehuista muilta miehiltä. Voihan sitä jotain kivaa sanoa tuntemattomatkin miehet, ja kehua vaikka kampausta, vaatetta tai mieluiten esim. huumorintajua. Se voisikin tehdä vaikutuksen.

siis sulla on oma mies (? ) ja silti "leveilet" täällä jollain sivistymättömällä juntilla, joka tuijottaa sun pyllyä?? :o no, missä arvossa kukin sitä omaa parisuhdettaan ja puolisoaan pitää... :|

Kyllä minun itsetuntoa ainakin kohottaa jos joku kehasee :D Ja taitaa kohottaa miehenikin itsetuntoa silloin, voi olla ylpeä vaimostaan jos vaimo on jonkun muunkin mielestä kaunis tms. =)
Sama juttu jos joku nainen kehuu miestäni, kyllä se minusta on mukava kuulla sekin että mieheni on jonkun mielestä mukava, seksikäs, hyvännäköinen tms. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis sulla on oma mies (? ) ja silti "leveilet" täällä jollain sivistymättömällä juntilla, joka tuijottaa sun pyllyä?? :o no, missä arvossa kukin sitä omaa parisuhdettaan ja puolisoaan pitää... :|

Niin just... Ja naisen vikahan se on, jos mies siitä kiinnostuu... kauheita tekopyhyyksiä taas paikalla. Onhan se ihan itsetuntoa kohottavaa, kun joku huomaa, eikä se tarkoita, että on itsekin miestään pettämässä. Kaipa sitä pitäis Suomessakin pukeutua burkhaan (vai mikä se nyt oli), ettei vaan kukaan mies huomaisi ja palstamammat pääsisi kivittämään naista.

Ei se välttämättä kyllä kohota itsetuntoa, jos joku aivokääpiö latelee tommosia... :| Ehkä huvittaa tosiaan ennemmin. Mutta ei mun itsetuntoa ole kyllä kenenkään junttilanerkin perse-tissi-pano-kommentoinnit ikinä kohottaneet; oon vaan tuntenut itseni lähinnä surkeaksi kun oon herättänyt moisten lobotomioitujen yksilöiden huomion, joilla ei oo ees alkeellisia tapoja. Siis siitä voi ihan tulla kyllä paska fiiliksetkin. Mun mielestä Gloria suhtautuu siihen hyvin, kun ottaa huumorilla, mun huumori ei ois venynyt, vaan oisin varmaan räjähtänyt sen ukon silmille.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Ei se välttämättä kyllä kohota itsetuntoa, jos joku aivokääpiö latelee tommosia... :| Ehkä huvittaa tosiaan ennemmin. Mutta ei mun itsetuntoa ole kyllä kenenkään junttilanerkin perse-tissi-pano-kommentoinnit ikinä kohottaneet; oon vaan tuntenut itseni lähinnä surkeaksi kun oon herättänyt moisten lobotomioitujen yksilöiden huomion, joilla ei oo ees alkeellisia tapoja. Siis siitä voi ihan tulla kyllä paska fiiliksetkin. Mun mielestä Gloria suhtautuu siihen hyvin, kun ottaa huumorilla, mun huumori ei ois venynyt, vaan oisin varmaan räjähtänyt sen ukon silmille.

No nuo persekommentit on eriasia kun söpöksi kehuminen. Kyllä minun itsetuntoani kohottaa jos kehutaan kauniiksi tai söpöksi =) Nuo persekommentit tai baarissa puristelut kyllä ei kohota. Tai humalaisen suusta sanat "olet söpö" kyllä menettää merkityksensä :$

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:

No nuo persekommentit on eriasia kun söpöksi kehuminen. Kyllä minun itsetuntoani kohottaa jos kehutaan kauniiksi tai söpöksi =) Nuo persekommentit tai baarissa puristelut kyllä ei kohota. Tai humalaisen suusta sanat "olet söpö" kyllä menettää merkityksensä :$

Juu, aivan. Mä puhuinkin lähinnä siitä persejutusta justiinsa :) Ei söpöksi kehuminen paha asia ole. Tosin mua naurattaisi se tapa millä se tuli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:

Juu, aivan. Mä puhuinkin lähinnä siitä persejutusta justiinsa :) Ei söpöksi kehuminen paha asia ole. Tosin mua naurattaisi se tapa millä se tuli :D

Eli puhuttiin vaan eriasioista :D