No ei oo tapana valehella ja se on tosi että joskus sattuu. Toinen asia jos usein tapahtus. En ala koskaan selittää enempää mutta vastaan jos vanhempi kysyy. Mutta sekin ap on muistettava että monessa päiväkodissa vaihtuu porukkaa eikä voikaan tietää sitä vuoden takaista hoitajana, ei sellasista puhuta sen enempää jos joskus käy pahempi vahinko.