M
"mietteliäs"
Vieras
Olisko täällä päiväkodeissa työskenteleviä paikalla? Mietityttää toi päiväkodin toiminta eli olimme tutustumassa päiväkotiin ja kysyin hoitajalta, että onko pihalla sattunut onnettomuuksia. Kyse on siis 1-3- vuotiaiden ryhmästä, joita on kaksi ja jotka ulkoilevat samalla pihalla. HOitaja vastasi, ettei ole.
Soitin vielä päiväkodin johtajalle, kun kysyin muita asioita ja varmistin, että onko pihalla sattunut onnettomuuksia, esim. murtumia, ja johtaja vastasti, ettei ole.
Kuitenkin tiedän varmasti, että vuosi sitten kyseissä päiväkodissa murtui lapsen jalka ja kyseinen johtaja vielä soitti kotiin ja kyseli lapsen vointia.
Onko siis tapana vastata aina "Ei" jos kysytään, että onko sattunut onnettomuuksia? Vai olenko törmännyt harvinaisuukseen? Ei oikein herätä luottamusta toi johtajan toiminta...
Soitin vielä päiväkodin johtajalle, kun kysyin muita asioita ja varmistin, että onko pihalla sattunut onnettomuuksia, esim. murtumia, ja johtaja vastasti, ettei ole.
Kuitenkin tiedän varmasti, että vuosi sitten kyseissä päiväkodissa murtui lapsen jalka ja kyseinen johtaja vielä soitti kotiin ja kyseli lapsen vointia.
Onko siis tapana vastata aina "Ei" jos kysytään, että onko sattunut onnettomuuksia? Vai olenko törmännyt harvinaisuukseen? Ei oikein herätä luottamusta toi johtajan toiminta...