K
kiittääavusta
Vieras
Olen ollut työttömänä työvoimapoliittisessa koulutuksessa vuoden alusta joka päivä, joten lapsen ovat olleet hoidossa. Toukokuun lopussa piti päivittää tulotiedot päiväkotiin. Ilmoitin, että olisi näkymiä töistä ja pääsenkin töihin elokuun lopusta. Miten päivähoitomaksu määräytyy? Palkka on työssäni aika kehno, joten suhteessa ansiosidonnaiseen ei suurta eroa tule, mutta määräytyykö loppuvuodeksi päivähoitomaksu palkan mukaan vai vuoden keskimääräisten tulojen mukaan?
Suuri kiitos asiallisista vastauksista
Suuri kiitos asiallisista vastauksista