O
olli opiskelija
Vieras
onko kellään kokemusta? kuinka paljon suunnilleen oli lähiopetusta? ja siis mitä tarkalleen ottaen tuo monimuoto-opiskelu pitää sisällään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:riippuu niin paljon koulusta ja koulutusalasta ettei voi tyhjentävästi kertoa. Tosin päivä/monimuoto-opetuksessa on lähijaksoja käsittääkseni enempi kuin ilta/monimuotoselaisessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Meillä on maanantai ja torstai illat koulua sekä joka toinen lauantai. Nyt esimerkiksi alkoi kurssi jossa on lähiopetusta 20 tuntia ja itsenäistä opiskelua 30 tuntia, eli tehtäviä tuli kotiin paljon ja ne ovat todella laajoja.
Momu opiskelijalla pitää olla itsekuria että tekee kanssa ne tehtävänsä, mulla välillä vähän hakusessa, mutta pitää vaan skarpata.
Opiskelen siis lähihoitajaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Meillä on maanantai ja torstai illat koulua sekä joka toinen lauantai. Nyt esimerkiksi alkoi kurssi jossa on lähiopetusta 20 tuntia ja itsenäistä opiskelua 30 tuntia, eli tehtäviä tuli kotiin paljon ja ne ovat todella laajoja.
Momu opiskelijalla pitää olla itsekuria että tekee kanssa ne tehtävänsä, mulla välillä vähän hakusessa, mutta pitää vaan skarpata.
Opiskelen siis lähihoitajaksi.
onko sulla siis ilta/monimuoto-opetusta? mä olen siis kanssa jo päässyt kouluun,aikuiskoulutuslinjalle lähihoitajaksi lukemaan. meillä on kohtapuolin tiedotustilaisuus,mut ajattelin kysellä josko täällä olis kokemuksia tästä monimuoto-opiskelusta kun tässä pähkäilin et vieläköhän onnistuu pojan pitäminen tarhassa osa-aikaisena...