Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja veriryhmällä merkitystä:Me kun olemme kuopukseni kanssa O+ ja O- veriryhmiä, meidän täytyy syödä vähän lihaa !
Mikä tämä juttu on, en ole koskaan ennen kuullutkaan.
Lähde:http://www.skepsis.fiKaikkein huikeinta mielikuvitusta edustavat "Veriryhmädieetti" -kirjan (D'Adamo & Whitney 2002) tapaiset vaihtoruokavaliot. Tässä kirjassa on lähtökohtana se, että jos on eri veriryhmä, pitää myös olla erilainen ruokavalio. Kirjassa annetaan listoja ruoista, joita voi syödä ja niistä joita pitää välttää. Kirjassa on aivan yhtä vahva tiedepohja, kuin jos esittäisi että ruokavalion tulisi perustua kengännumeroon, silmien väriin tai etusormen pituuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja veriryhmällä merkitystä:Me kun olemme kuopukseni kanssa O+ ja O- veriryhmiä, meidän täytyy syödä vähän lihaa !
Mikä tämä juttu on, en ole koskaan ennen kuullutkaan.
Pelkkää humpuukia.
Lähde:http://www.skepsis.fiKaikkein huikeinta mielikuvitusta edustavat "Veriryhmädieetti" -kirjan (D'Adamo & Whitney 2002) tapaiset vaihtoruokavaliot. Tässä kirjassa on lähtökohtana se, että jos on eri veriryhmä, pitää myös olla erilainen ruokavalio. Kirjassa annetaan listoja ruoista, joita voi syödä ja niistä joita pitää välttää. Kirjassa on aivan yhtä vahva tiedepohja, kuin jos esittäisi että ruokavalion tulisi perustua kengännumeroon, silmien väriin tai etusormen pituuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:Ite O+ ja mä kyllä syön lihaa todella reilusti. Eikä mulle ikinä oo kukaan sanonu et tolla veriryhmällä pitäis vältellä lihaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:Ite O+ ja mä kyllä syön lihaa todella reilusti. Eikä mulle ikinä oo kukaan sanonu et tolla veriryhmällä pitäis vältellä lihaa.
Älä suotta lihaa välttelekään. Tuo on tosiaan ihan satua. Keksineet hyvän keinon rahastaa uudella ihmedieetillä. Aina niihin joku hurahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:No harvemmin tulee ostettua ja nyt on tarkoitus taas ostaa lihaa könttinä ja jauhaa itse. On muuten parasta jauhelihaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mutta siis onhan se niin että nykyään ihmiset syövät lihaa aivan liikaa,