Miettiikö joku oikeesti kyrpä ottassa, että nyt MUN verorahoja

Enkä minä.

Just tulin töistä tuli tehtyä vaivaset 10h duunia ja aamulla takas ja samanmoinen ryki edessä ja taitaa se jatkua viikonlopun ja ens viikonki vielä :D

Tein hieman samanlaisen aloituksen yksi päivä mutta ei kukaan ainakaan tunnustanut, mutta kyllä niitä asioita silti moni miettii. Kaikki on pahaa mikä on multa pois vaikka sitä sitten jossakin elämänvaiheessa tulisi niitä verorahoja enemmänkin käyteltyä, mutta ei kai sitä mennyttä tai tulevaa tarvitse silloin miettiä kun on nykyhetki käsillä :whistle:

On monta muuta asiaa mitä mä mietin et miettiikö ihan oikeesti joku?
"miksi joku lapsi nimettiin VilleKalleJalmariksi"
"miksi joku käy sossussa ja mitä se sieltä saa"
"miksi joku on lihava/laiha ja miksi se ei tee asialle mitään"
"miksi joku sisustaa noin"

Onko mulla sit vaan niin hemmetin kiire tän oman joukkioni kans kun mä en ainakaan jaksa olla niin julmetun kiinnostunut/kateellinen/utelias (mitä se sit ikinä onkin) toisten asioista.

Saako siitä hyvän mielen jos mä nyt alan pohtimaan kaikkien toimeentulotuen varassa eläjien tapoja tai lasten nimiä? :snotty:

Taidanpa kokeilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.

Luetun ymmärtäminen onkin taitolaji :D

Joo ei sun laji ollenkaan, huomattu on.

Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.

Miks mulla olis sellainen muistikuva, että sä olet kyllä ihan töissä käyvä ihminen? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed: Siis vain sillä, että et varmaankaan mistään omista toimeentulotuista nyt puhunut vaan siitä, että oikeastiko joku miettii tuollaista :whistle: Eli se luetunymmärtäminen :whistle:

Eikä näköjään sunkaan. Kumma juttu, että kaikki muut, sua lukuunottamatta, tässä ketjussa ymmärsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
[

Miks mulla olis sellainen muistikuva, että sä olet kyllä ihan töissä käyvä ihminen? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed: Siis vain sillä, että et varmaankaan mistään omista toimeentulotuista nyt puhunut vaan siitä, että oikeastiko joku miettii tuollaista :whistle: Eli se luetunymmärtäminen :whistle:

Niin...? Joo kyllä mä töissä käyn. Nyt tosin oon kesiksellä. Just siitä puhuin, että en myöskään ymmärrä, että joku moisella viitsii päätään vaivata, mihin verorahat menee.

Eikä näköjään sunkaan. Kumma juttu, että kaikki muut, sua lukuunottamatta, tässä ketjussa ymmärsi.

No just, ne jotka on sun kans samaamieltä niin ymmärsi :D

Vituttaahan se, että toimeentulotukea saa joku joka ei vaan viitti mennä töihin.

[

Niin...? Joo kyllä mä töissä käyn. Nyt tosin oon kesiksellä. Just siitä puhuin, että en myöskään ymmärrä, että joku moisella viitsii päätään vaivata, mihin verorahat menee.

Ei sillä vain, että tuolla yhdellä on pieniä vaikeuksia luetunymmärtämisessä kuten säkin jo kirjoitit. Mutta ajattele sun selkänahasta revitty rahaa varmaan just mun toimeentulotukeen :'( :'( :whistle: ;)

Vituttaahan se, että toimeentulotukea saa joku joka ei vaan viitti mennä töihin.

Joo totta kai se on kaikilla toimeentulotukea saavilla niin ettei viitti mennä töihin. Sovitaan niin. :laugh: :laugh: :laugh:

No voi vittu, missä mä niin sanoin, että KAIKKI??? Kirjoitin JOKU!!!

Joo totta kai se on kaikilla toimeentulotukea saavilla niin ettei viitti mennä töihin. Sovitaan niin. :laugh: :laugh: :laugh:

No voi vittu, missä mä niin sanoin, että KAIKKI??? Kirjoitin JOKU!!!

No yleensä nämä vittuuntuneet vain tapaavat yleistä tietämättä oikeasti mistään mitään :whistle:

Yhteistyössä