käytetään jonkun toimeentulotukeen? Tuli vaan tosta yhdestä ketjusta mieleen. Mä en ainakaan mieti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mikä ketju?
*sormet syyhyten odottaa että saa rääkätä taas näppistään*
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.
Luetun ymmärtäminen onkin taitolaji![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.
Joo ei sun laji ollenkaan, huomattu on.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:[
Miks mulla olis sellainen muistikuva, että sä olet kyllä ihan töissä käyvä ihminen? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed: Siis vain sillä, että et varmaankaan mistään omista toimeentulotuista nyt puhunut vaan siitä, että oikeastiko joku miettii tuollaistaEli se luetunymmärtäminen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko oikeasti noin tyhmä :headwall: joo siis tosissaanhan sitä ajattelee että just MUN rahat just SUN tukiin :headwall: hitto kun rautalanka loppui.
Joo ei sun laji ollenkaan, huomattu on.
Eikä näköjään sunkaan. Kumma juttu, että kaikki muut, sua lukuunottamatta, tässä ketjussa ymmärsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:[
Miks mulla olis sellainen muistikuva, että sä olet kyllä ihan töissä käyvä ihminen? Vai muistanko ihan väärin? :ashamed: Siis vain sillä, että et varmaankaan mistään omista toimeentulotuista nyt puhunut vaan siitä, että oikeastiko joku miettii tuollaistaEli se luetunymmärtäminen
![]()
Niin...? Joo kyllä mä töissä käyn. Nyt tosin oon kesiksellä. Just siitä puhuin, että en myöskään ymmärrä, että joku moisella viitsii päätään vaivata, mihin verorahat menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:en myöskään ymmärrä, että joku moisella viitsii päätään vaivata, mihin verorahat menee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaahan se, että toimeentulotukea saa joku joka ei vaan viitti mennä töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:[
Ei sillä vain, että tuolla yhdellä on pieniä vaikeuksia luetunymmärtämisessä kuten säkin jo kirjoitit. Mutta ajattele sun selkänahasta revitty rahaa varmaan just mun toimeentulotukeen :'( :'(![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaahan se, että toimeentulotukea saa joku joka ei vaan viitti mennä töihin.
Joo totta kai se on kaikilla toimeentulotukea saavilla niin ettei viitti mennä töihin. Sovitaan niin.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:en myöskään ymmärrä, että joku moisella viitsii päätään vaivata, mihin verorahat menee.
siis et kai tosissaan ole tuota mieltä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vituttaahan se, että toimeentulotukea saa joku joka ei vaan viitti mennä töihin.
Joo totta kai se on kaikilla toimeentulotukea saavilla niin ettei viitti mennä töihin. Sovitaan niin.![]()
![]()
![]()
No voi vittu, missä mä niin sanoin, että KAIKKI??? Kirjoitin JOKU!!!