paise rinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
onko kellään ollut?menossa kirurgiselle polille tuon paiseen poistoa varten. paise on n.luumun kokoinen ja todella kipeä.en siis imetä ja tuo patti ollut n.2v herneen kokoinen ja nyt parin viikon aikana kasvanut. onko kivulias toimenpide? lääkäri sanoi,että on erittäin kivulias toimenpide ja myöskin hankala,koska on sellaisessa paikassa.

Siis mätää sisällä? Vai millaisesta kyse, jos on toimenpide niin kivulias? Mulla kun on ollut vuosia sitten paise takareidessä ja alaselässä ja lääkärit ihan vaan puhkaisivat ne, tyhjensivät, antoivat lääkettä ja hoito.ohjeet.

Luin hieman hätäisesti. Kyse ei siis ole samankaltaisesta paiseesta, jos 2v jo sulla ollut

Mulla särki ne paiseet ihan sairaasti (siis niin kovasti, että nukkumaan en kyennyt). Mutta itse toimenpide ei sattunut lainkaan.
Toimeenpide tehtiin 2002 ja edelleen mulla on selässä ja takareidessä tuntuva "aukko". Ne oli syviä ne paiseet.

Systerillä oli ja oli sairaan kipee ennen tyhjennystä. Tyhjennys sinänsä sattui kuulemma ihan helevatasti, sillä mätäinen alue ei puudu :( Mätää tuli reilu kahvikupillinen ja haisi kuulemma kammottavalle, yöks! Joutuivat välillä pitämään taukoa, koska oli niin kivuliasta.

Helpotti kuulemma kuitenkin heti, kun tavara tuli ulos. Ei siis mitään pelottelua, mutta varaudu kipuun! Ja pidä mielessä, että se poistuu mömmöjen mukana.

Rohkeutta!!!

Yhteistyössä