Kyhmy nännissä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seltsu

Jäsen
05.12.2004
832
2
16
Mulla on jo pidemmän aikaa ollut oikeassa nännissä pieni vaalea "paise", josta ei tule mitään eritettä, mutta siis pieni patti. Nyt se on kasvanut ja kipeytynyt... Itse asiassa kipeytyminen alkoi niinkin huvittavasti kuin rakastellessa ;) Liian kova nipistys, ja nyt tää kipu (ei siis kova, mutta koskee kuitenkin) on kestänyt pari viikkoa.

Kaipa tästä varmaan lääkäriin tarvis aikaa tilata, mutta onko jollain kokemusta vastaavasta? Siis todennäköisesti se on vain joku suurentunut talirauhanen tai joku, mutta silti vähän mietityttää, äidillä on ollut rintasyöpä.

Niin ja juu, en imetä, 2 lasta on, edellisestä synnytyksestä 2 ½ vuotta.

Ekkäisää oikeesti taho täältä pelottelua niskaas? :o Lääkärille vaan aikaa ja palsta kiine, ni ei mene yöunet.. Nimim. kokemusta on palstalääkäreistäKIN:D :hug:

Tää on ollut tässä jo useamman kuukauden mut nyt on kasvanut ja kipeytynyt, tosin kipeytymisen syyn ymmärrän - se on se miehen "pahoinpitely" ;) :heart:
Itse oon tähänkin saakka rintojen tutkimisen hoitanut, mutta jos mä menen lääkäriin niin mille lääkärille mun pitää mennä, yleislääkärille vai mihin? Tissilääkärille? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:
Tää on ollut tässä jo useamman kuukauden mut nyt on kasvanut ja kipeytynyt, tosin kipeytymisen syyn ymmärrän - se on se miehen "pahoinpitely" ;) :heart:
Itse oon tähänkin saakka rintojen tutkimisen hoitanut, mutta jos mä menen lääkäriin niin mille lääkärille mun pitää mennä, yleislääkärille vai mihin? Tissilääkärille? :D

Gynelle? Mie en kyllä ossoo sannoo varmaks. Iteppä soittasin neuvolantätille ja se kertosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:
Ekkäisää oikeesti taho täältä pelottelua niskaas? :o Lääkärille vaan aikaa ja palsta kiine, ni ei mene yöunet.. Nimim. kokemusta on palstalääkäreistäKIN:D :hug:

Mä en kauheesti näihin palstalääkäreihin usko, lähinnä nyt vaan sellasta että jos jollakin ois samanlaista vaivaa ollut... ;) Vaikken enää kovin aktiivinen täällä ole, niin useamman vuoden kokemus täkäläisistä hmm. kaiken alan erikoislääkäreistä on ;)

Gynelle? Mie en kyllä ossoo sannoo varmaks. Iteppä soittasin neuvolantätille ja se kertosi.

Meillä on silti onneks työterveyshuolto, mä taidan mennä sieltä kautta niin pääsen kaiketi helpoimmalla...

Joo, sekin sopii:D

Kato perhana nythän mä vasta hokasin! :D Moro!! :laugh:

Tota "ahaa-elämystä" jo oottelinki
:laugh: :laugh: Heija, mitäs muuta kuuluupi?

No vietin tän kipeän tissini kanssa pääsiäisloman Pohojanmaalla kotiseudulla, oli ihana loma, tänään kotiuduttiin :)

No soon hyvä että oli tissillä mukava loma ees=)
Meillä samaa jumia niinko ennenki tää elo.. Oottelen et lumet sulaa ja pääsen taas ihimisten ilimoille joskus :kieh:

Mulla on kanssa oikee tissi kipee, mies tossa maanantaina otti ja venytti oikeeta nänniä niin kovin et nyt se on kipee, oikein vihlas kun otti kovin, mul on joskus ollut ennenki näin, mut viel pahempana bepantilla ja särkylääkkeillä meni ohi....!! Nyt on mies tissikiellossa!!