T
tyttö99
Vieras
eli mulla on ollu nyt varmaan 3v(?) kummassakin nännissä ruskeita, pikkasen koholla olevia luomen näköisiä ...no, sanotaan nyt näppyjä. voisko ne olla luomia? ja mulla on nyt viikon sisällä tullut vasemmanpuoleisen nännin viereen kova, terävä, erittäin pieni ja ulkoneva ruskea kohouma. kokeilin vetää sitä sitä pinseteillä, se oli todellakin kova! pinsetit lipsu pois sen päältä, eli ei saanu kunnon otetta, mutta se lähti osittain irti. ja siitä ihosta irronneesta osasta tulee vaalea nestettä. mikäköhän tää mahtas olla? oon 13v tyttö.
+ onko normaalia, että nännit ei silleen erotu nännipihasta muuten kun kylmässä/kiihottuneena? eli siis mulla on semmoset "turpeat", pehmeät nännit, onko ne normaalit? mun rinnat on a/b kupit.
!!!! nyt se kova nypylä lähti kokonaan pois, siitä jäi reikä??? se ei näytä punkilta, eikä sillä oo (ainakaan mun nöhdäkseni) jalkoja ym. se on semmonen vaalenruskee, pikkasen läpikuultava n.1/8 riisinjyvän kokonen.
+ onko normaalia, että nännit ei silleen erotu nännipihasta muuten kun kylmässä/kiihottuneena? eli siis mulla on semmoset "turpeat", pehmeät nännit, onko ne normaalit? mun rinnat on a/b kupit.
!!!! nyt se kova nypylä lähti kokonaan pois, siitä jäi reikä??? se ei näytä punkilta, eikä sillä oo (ainakaan mun nöhdäkseni) jalkoja ym. se on semmonen vaalenruskee, pikkasen läpikuultava n.1/8 riisinjyvän kokonen.
Viimeksi muokattu: