Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä keskustelen täällä yleensä asioista objektiiviselta kannalta. Enkä revittele henkilökohtaisia kasvatusmetodeitani palstalle. Joten sun mielikuvasi siitä kuinka meillä lapset kasvatetaan on täysin mielikuvituksesi tuotetta. Palstalaisilla kun on se kumma taipumus olettaa että kaikki mitä joku sanoo tarkoittaa samaa kun miten se joku toimii.
Mulla on apua lasten hoitoon 24/7.
Kirosanat ja rumat sanat ovat sanoja sanojen joukossa joku vaan on keksinyt et vaikka sana saatana on kirosana. vaikka oikeastihan kyse on raamatun enkelistä. ja yhä ihmiset antavat lapsilleen nimeksi Fanny tai Jorma.
Eli asiat onkin täysin kunnossa, teillä ei huudeta lapsille ja minä oletin väärin, sulla on apua lastenhoitoon 24/7 eikä mitään hätää ole?
Selvä. Miksi sä sitten itket jatkuvasti? :|
Ymmärrätkö nyt TAHALTEEN väärin?
YLEENSÄ keskustelen objektiivisesti.
Meillä ei mies huuda lapsille, mulla itsellä palaa toisinaan pinna. Sen verran kerroin tässä ketjussa. Ja senkin lähinnä siksi että mua ärsytti sun päätelmäsi että kiroileva vanhempi on välinpitämätön. Yleensä en ole palstalla levitelly kuinka paha tai hyvä olla minulla on. En myöskään ole koskaan ilmoittanut että meillä huutaminen ja kiroilu on hyväksyttävä kasvatusmetodi. SEN olit täysin itse päässäsi kehitellyt.
Totta on että mies osallistuu lastenhoitoon. Tälläkin hetkellä on 2 lapsen kanssa ulkona.
Silti olen väsynyt.