Painonne ja pituutenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
163,5 cm ja 58 kg, yllätyin eilen kun kävin vaa´alla kun paino oli tippunut maaliskuusta 2 kiloa :) olen vaan vähentänyt herkkujen syöntiä ja yrittänyt syödä säännöllisesti :) muutaman kilon saisia vielä tippua :whistle:

Ite oon 167 cm ja painoa on vielä yli 100 kg mutta alaspäin ollaan menossa, huomenna tulee 2,5 kk kun alotin painonpudotuksen ja luulenpa että 10 kg on jo rikki, voi olla enemmänkin mutta sen näkee huomenaamulla kun merkkaan taas punnitustuloksen viikon ajalta. Pitäkäähän peukkuja että se - 10 kg olis pois ja vähän enemmänkin. Mulla on seuraava tavoite juhannukseen mennessä että pääsisin alle tuon 100 kg:n eikä sinne kyllä enää pitkä matka ole, toivon mukaan, ehkä tollanen 2 kg verran.

Senkin laiheliinit! :D Tässä teille mittoja:165 cm ja 100 kg tasan.Nyt raskauden aikana tullu n.15 kg lisää et tiputtaa saa jahka vauva syntyy.Olen aina ollu n80 kg ja täysin tyytyväinen,miehet on tykänny ja itsetunto on erinomainen.Nyt tosin täytyy tunnustaa et itsellä on ollu pieniä vaikeuksia uuden vartalon hyväksymisessä.Ihmeellisintä on se että ukko jaksaa olla kiimainen koko ajan.Ei tosin ole ainoa... :kieh: