Painonne ja pituutenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahiiri

Vieras
Hitto että sylettää näin kesällä nämä makkarat :( Paljonko te ootte pitkiä ja paljonko painatte? Mä oon 165cm ja painan 72kg, laihdutus on alkanut joka maanantai viimeisen viiden vuoden ajan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä näinkään:
160cm ja 46kg ja olen ollu lihotuskuurilla monta vuotta huonolla menestyksellä, raivostuttaa ku nälkä on heti ku jotain tekee.

Joo, ei tuokaan tietysti ole kiva, että saa syödä vaikka hevosen ja silti "luut kolisee".... Siis en tarkoita tuota pahalla :D Tsemppiä "lihotukseen" :) Voisin antaa sulle täältä parit "makkarat" avuksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:
Hitto että sylettää näin kesällä nämä makkarat :( Paljonko te ootte pitkiä ja paljonko painatte? Mä oon 165cm ja painan 72kg, laihdutus on alkanut joka maanantai viimeisen viiden vuoden ajan :D

ihan samankokonen oon ja kyllä makkarat vituttaa.. :kieh: huomenna alkaa laihis... :whistle: =)

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä näinkään:
160cm ja 46kg ja olen ollu lihotuskuurilla monta vuotta huonolla menestyksellä, raivostuttaa ku nälkä on heti ku jotain tekee.

Joo, ei tuokaan tietysti ole kiva, että saa syödä vaikka hevosen ja silti "luut kolisee".... Siis en tarkoita tuota pahalla :D Tsemppiä "lihotukseen" :) Voisin antaa sulle täältä parit "makkarat" avuksi :D

ottaisin ne ilolla vastaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
172cm ja 64 kg, enkä tiedä oonko minkäkokonen..

Olet tosi hyvän kokoinen :) Voi kun joskus pääsisi itsekin tuon kokoiseksi painon suhteen... pituutta on turha enää toivoa :D

Tänään kaupassa kokeilin farkkuja kokoa 38/32 eikä menny kiinni,aina tuosta perrsseen ja mahan kohdasta jumittaa :/ Siihen jääny ne makkarat:D

165 ja about 65kg....sellainen muodokas vartalo, mä haluun mun pyllyn kokonaan pois.Ihanne olisi sellainen että ei olisi pyllyä ollenkaan.Aina ollut jennifer tyylinen enkä tykkää yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
165 ja about 65kg....sellainen muodokas vartalo, mä haluun mun pyllyn kokonaan pois.Ihanne olisi sellainen että ei olisi pyllyä ollenkaan.Aina ollut jennifer tyylinen enkä tykkää yhtään.

samoin... enkä tykkää mäkään, en sitten yhtään :(

ja on muuten ihan sika vaikee löytää housuja tähän takapuoleen.