H
harmaahiiri
Vieras
Hitto että sylettää näin kesällä nämä makkarat
Paljonko te ootte pitkiä ja paljonko painatte? Mä oon 165cm ja painan 72kg, laihdutus on alkanut joka maanantai viimeisen viiden vuoden ajan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä näinkään:160cm ja 46kg ja olen ollu lihotuskuurilla monta vuotta huonolla menestyksellä, raivostuttaa ku nälkä on heti ku jotain tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:Hitto että sylettää näin kesällä nämä makkaratPaljonko te ootte pitkiä ja paljonko painatte? Mä oon 165cm ja painan 72kg, laihdutus on alkanut joka maanantai viimeisen viiden vuoden ajan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mia:172cm ja 64 kg, enkä tiedä oonko minkäkokonen..
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:162cm hukkapätkä ja painan ihan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:169 ja 67![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:169 ja 67![]()
Voi pieru, sinäkin olet tuollainen niiiin normaalipainoinenMitenhän sitä pääsisi taas takaisin sellaiseksi...normaaliksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:169 ja 67![]()
Voi pieru, sinäkin olet tuollainen niiiin normaalipainoinenMitenhän sitä pääsisi taas takaisin sellaiseksi...normaaliksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä näinkään:160cm ja 46kg ja olen ollu lihotuskuurilla monta vuotta huonolla menestyksellä, raivostuttaa ku nälkä on heti ku jotain tekee.
Joo, ei tuokaan tietysti ole kiva, että saa syödä vaikka hevosen ja silti "luut kolisee".... Siis en tarkoita tuota pahallaTsemppiä "lihotukseen"
Voisin antaa sulle täältä parit "makkarat" avuksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja mia:172cm ja 64 kg, enkä tiedä oonko minkäkokonen..
Olet tosi hyvän kokoinenVoi kun joskus pääsisi itsekin tuon kokoiseksi painon suhteen... pituutta on turha enää toivoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:165 ja about 65kg....sellainen muodokas vartalo, mä haluun mun pyllyn kokonaan pois.Ihanne olisi sellainen että ei olisi pyllyä ollenkaan.Aina ollut jennifer tyylinen enkä tykkää yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:165 ja about 65kg....sellainen muodokas vartalo, mä haluun mun pyllyn kokonaan pois.Ihanne olisi sellainen että ei olisi pyllyä ollenkaan.Aina ollut jennifer tyylinen enkä tykkää yhtään.
samoin... enkä tykkää mäkään, en sitten yhtään![]()