Painon pudotuksesta kalorilaskuri.fi avulla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuh

Vieras
Olen nyt viikon ollut asiakkaana tuolla sivustolla, tavoitteena puolen kilon painonpudotus viikossa. Tavoitekalorit on tullut syötyä hieman vajaina, mutta ei kuitenkaan epäterveellisen vähän. keskimäärin 1400 kaloria antaa päivätavoitteeksi, kun hieman liikuntaa on päivässä.

Illalla ohjelma aina kertoo kuinka vaje laihduttaisi 0,5-0,9 kg viikossa. Mutta ei painoni ole muuttunut yhtään mihinkään. Toisaalta tuntuu että syön suunnilleen saman verran kuin ennenkin, tosin ehkä terveellisempiä aineksia.

Auttaisiko jos en merkkaisikaan liikuntaa ja söisin ne 1200 ja risat mitä se silloin mulle antaisi?

Miksiköhän, onko muilla vastaavaa vai onko teillä paino heti alkanut tippumaan? Kaikenlaisia kokemuksia! :)

Mulla nousi ensin ja paino heitteli muutenkan aivan älyttömästi, eikä sillä ollut mitään tekemistä syömisen kanssa. Meni hermo ihan totaalisesti siihen teoriapainoon ja lopetin.

älä syö liikunta pisteitä ja ole muutaman viikon entistä tarkempi :) Jos oot nyt vasta ruvennu liikkuun enemmän niin painon nousu johtuu lihaksiin kertyneestä nesteestä.. muista juoda paljon vettä.

Veden juontia olenkin lisännyt ja turvotus ja pöhötys on lähtenyt. Liikuntakin on samaa kuin aina. En tiiä enkä tarvisin jonkin radikaalin herätyksen, kuin kaikki on vain samaa kuin ennenkin. Keho varmaan niin tottunut ettei muutosta tapahdu.

meneeköhän sulla tosiaan pieleen noi määrät? Itse kun aloitin ni arvoin kaiken yläkanttiin ja hupsista kun lähtikin hyvin paino laskuun. Samoin pieninsin liikuntamäärää, minusta se antaa lian isot kalorikulutukset perusliikunnasta. siis kun esim pyöräiin yöihin, ni en usko, että kulutin niin paljon kun se sano.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ostinkin vaa´an kun en luota silmiini ;) Pitääpä lisätä tarkkuutta!
Ja mustakin nuo liikunnan tuomat kalorit ovat jotenkin "liikaa".

Mitä liikuntaa, kuinka kauan kerrallaan? Jos kävelylenkkejä, niin monta kilometriä missä ajassa? Sun paino?

olin asiakkaana tuolla mutta sitten alkoi ärsyttämään se, kuinka paljon tietokoneella istumista tuon noudattaminen vaatii.. aina pitää ola näpyttelemässä ja punnitsemassa ja mittaamassa...

ja jos listaa ne sinne vasta illalla niin siinä hommaa vasta opnkin

Lähinnä hyötyliikuntaa, nyt viikon jäsenyyden aikana reipasta kävelyä päivittäin noin tunti. Muuhun ei ole ollut aikaa :(
Ja siellä sivustolla lisäkaloreita saa jopa autolla ajamisesta! Uskomatonta, en ole sellaisia merkannutkaan:)
Painan 63 ja pituutta 160 eli normaalipainon rajoissa kuitenkin viitisen kiloa on tavoitteena saada pois ja jos samalla tottuisi terveelisimpiin tapoihin jatkoakin ajatellen.

Työni on istua koneella 8h päivä, tässä "sivussa" tulee näpyteltyä :D
Tietynlainen kateus tulee samoissa tiloissa työskenteleviä siivoojia kohtaan, he saavat olla liikkeessä koko päivän :)

Jahas, tutkin omia "tilastojani" tuolla sivulla ja syön luultavasti aivan liian vähän proteiineja päivän aikana. Silloin kai ei rasvakaan pala... Vajaa g/painokilo tulee syötyä.
Jos koittaisi lisätä sitä ja ihmetellä viikon päästä uudestaan, ellei muutosta tule :)

Viikko on lyhyt aika, ruokavalion muuttuessa paino voi jopa nousta ensin. Odota nyt ainakin muutama viikko. Kiloklubi on mun mielestä parempi, kun siinä on eritelty mistä ne kalorit tulee, eli saako riittävästi proteeinia, rasvaa ja kuitua.

Yhteistyössä