U
uuh
Vieras
Olen nyt viikon ollut asiakkaana tuolla sivustolla, tavoitteena puolen kilon painonpudotus viikossa. Tavoitekalorit on tullut syötyä hieman vajaina, mutta ei kuitenkaan epäterveellisen vähän. keskimäärin 1400 kaloria antaa päivätavoitteeksi, kun hieman liikuntaa on päivässä.
Illalla ohjelma aina kertoo kuinka vaje laihduttaisi 0,5-0,9 kg viikossa. Mutta ei painoni ole muuttunut yhtään mihinkään. Toisaalta tuntuu että syön suunnilleen saman verran kuin ennenkin, tosin ehkä terveellisempiä aineksia.
Auttaisiko jos en merkkaisikaan liikuntaa ja söisin ne 1200 ja risat mitä se silloin mulle antaisi?
Miksiköhän, onko muilla vastaavaa vai onko teillä paino heti alkanut tippumaan? Kaikenlaisia kokemuksia!
Illalla ohjelma aina kertoo kuinka vaje laihduttaisi 0,5-0,9 kg viikossa. Mutta ei painoni ole muuttunut yhtään mihinkään. Toisaalta tuntuu että syön suunnilleen saman verran kuin ennenkin, tosin ehkä terveellisempiä aineksia.
Auttaisiko jos en merkkaisikaan liikuntaa ja söisin ne 1200 ja risat mitä se silloin mulle antaisi?
Miksiköhän, onko muilla vastaavaa vai onko teillä paino heti alkanut tippumaan? Kaikenlaisia kokemuksia!