Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Mutta tuskin se liikaa kumminkaan voisi olla. En usko.
Sinulla on varmasti hyvin paha olla. Otan osaa. Sinun kannattaisi laihtua, jos itsetuntosi on kerran siitä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Sä olet kummallinen. Mistä ihmeestä sait päähäsi, että olen ylipainoinen? Mulla on sentään jotakin tietoa asioista toisin kuin sulla. Ap:n bmi on täysin normaali toisin kuin sun bmi 18.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sinulla on varmasti hyvin paha olla. Otan osaa. Sinun kannattaisi laihtua, jos itsetuntosi on kerran siitä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Ja mitähän sirkka sanoi väärin että tämä kommentti oli aiheellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Mun bmi ei ole 18, vaan 18, 6. En ole alipainoinen, mutta jos mielestäsi olen, on minulla syytä epäillä, että itse olet ylipainoinen, mutta pidät itseäsi normaalina. En ole kommentoinut ilkeästi, mutta sinä sen sijaan olet.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Sä olet kummallinen. Mistä ihmeestä sait päähäsi, että olen ylipainoinen? Mulla on sentään jotakin tietoa asioista toisin kuin sulla. Ap:n bmi on täysin normaali toisin kuin sun bmi 18.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sinulla on varmasti hyvin paha olla. Otan osaa. Sinun kannattaisi laihtua, jos itsetuntosi on kerran siitä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa toisin kuin sulla jolla on äärettömän suuri tarve esitellä jatkuvasti itseään täällä ja kalastella kehuja.
Sä olet alipainoinen. Näin voi todeta monella eri painoindeksilaskurilla joten olehan jo hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun bmi ei ole 18, vaan 18, 6. En ole alipainoinen, mutta jos mielestäsi olen, on minulla syytä epäillä, että itse olet ylipainoinen, mutta pidät itseäsi normaalina. En ole kommentoinut ilkeästi, mutta sinä sen sijaan olet.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Sä olet kummallinen. Mistä ihmeestä sait päähäsi, että olen ylipainoinen? Mulla on sentään jotakin tietoa asioista toisin kuin sulla. Ap:n bmi on täysin normaali toisin kuin sun bmi 18.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sinulla on varmasti hyvin paha olla. Otan osaa. Sinun kannattaisi laihtua, jos itsetuntosi on kerran siitä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa toisin kuin sulla jolla on äärettömän suuri tarve esitellä jatkuvasti itseään täällä ja kalastella kehuja.
Mitä minä sitten sanoin väärin, kun älähdit alunperin? Mikä sinulla on minua vastaan?Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Sä olet alipainoinen. Näin voi todeta monella eri painoindeksilaskurilla joten olehan jo hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun bmi ei ole 18, vaan 18, 6. En ole alipainoinen, mutta jos mielestäsi olen, on minulla syytä epäillä, että itse olet ylipainoinen, mutta pidät itseäsi normaalina. En ole kommentoinut ilkeästi, mutta sinä sen sijaan olet.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Sä olet kummallinen. Mistä ihmeestä sait päähäsi, että olen ylipainoinen? Mulla on sentään jotakin tietoa asioista toisin kuin sulla. Ap:n bmi on täysin normaali toisin kuin sun bmi 18.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sinulla on varmasti hyvin paha olla. Otan osaa. Sinun kannattaisi laihtua, jos itsetuntosi on kerran siitä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Mene sinä alipainoinen kakkosnelonen opettelemaan ravitsemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ole. Tosin jonkin verran vaikuttaa lihasten määrä. Jos ei ole ollenkaan lihaksia, tuohon indeksiin saa mahtumaan aika paljon rasvaa.
Jos mä olen bmi 22,7 ylipainoinen niin sun ajattelutapasi on todella sairas.
Juuri näin, harmi vaan että jopa terveydenhuollon henkilökunta joskus tuijottaa bmi:tä liikaa, mulle mm sanoi työth että jos paino nousee yli70kg, pitää alkaa tarkkailee syömisiään (painoin silloin 68kg, pituutta 175cm ), tämän jälkeen se alko antaa mulle jäykkäkouristusta ja lykkäs piikin ihoon ja alko kiljuu oijoi, sehän olikin lihasta!No hei, kato ku huomasit...Alkuperäinen kirjoittaja Urheilija:Itselläni painoindeksi on 25.7 ja ette muuten saa revittyä lihasten päältä muuta kun ihoa. Se on täysin kiinni henkilöstä, oma rasvaprosenttini oli viimeksi mitatessa n. 11. Ei kukaan kykene sanomaan pelkästä BMI:stä, onko henkilö ylipainoinen vai ei. Cmon, BMI on suunniteltu ainoastaan suuntaa antavaksi.
Erikoinen th, sillä eihän sun painosi reilu 70 kiloisenakaan menisi BMI-taulukoissa vielä ylipainon puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Juuri näin, harmi vaan että jopa terveydenhuollon henkilökunta joskus tuijottaa bmi:tä liikaa, mulle mm sanoi työth että jos paino nousee yli70kg, pitää alkaa tarkkailee syömisiään (painoin silloin 68kg, pituutta 175cm ), tämän jälkeen se alko antaa mulle jäykkäkouristusta ja lykkäs piikin ihoon ja alko kiljuu oijoi, sehän olikin lihasta!No hei, kato ku huomasit...Alkuperäinen kirjoittaja Urheilija:Itselläni painoindeksi on 25.7 ja ette muuten saa revittyä lihasten päältä muuta kun ihoa. Se on täysin kiinni henkilöstä, oma rasvaprosenttini oli viimeksi mitatessa n. 11. Ei kukaan kykene sanomaan pelkästä BMI:stä, onko henkilö ylipainoinen vai ei. Cmon, BMI on suunniteltu ainoastaan suuntaa antavaksi.
Joo, kyllä näin on. Ottakaapa pohdintaan esim. Vapaapainijat. Katsoin joskus mielenkiinnosta painon ja pituuden kun ilmoitettiin siinä matsin alussa, taisipa olla niin että "The Rock" painoi 126kg ja pituutta oli n.190cm.Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Juuri näin, harmi vaan että jopa terveydenhuollon henkilökunta joskus tuijottaa bmi:tä liikaa, mulle mm sanoi työth että jos paino nousee yli70kg, pitää alkaa tarkkailee syömisiään (painoin silloin 68kg, pituutta 175cm ), tämän jälkeen se alko antaa mulle jäykkäkouristusta ja lykkäs piikin ihoon ja alko kiljuu oijoi, sehän olikin lihasta!No hei, kato ku huomasit...Alkuperäinen kirjoittaja Urheilija:Itselläni painoindeksi on 25.7 ja ette muuten saa revittyä lihasten päältä muuta kun ihoa. Se on täysin kiinni henkilöstä, oma rasvaprosenttini oli viimeksi mitatessa n. 11. Ei kukaan kykene sanomaan pelkästä BMI:stä, onko henkilö ylipainoinen vai ei. Cmon, BMI on suunniteltu ainoastaan suuntaa antavaksi.
Millä mitattiin?Alkuperäinen kirjoittaja Urheilija:Itselläni painoindeksi on 25.7 ja ette muuten saa revittyä lihasten päältä muuta kun ihoa. Se on täysin kiinni henkilöstä, oma rasvaprosenttini oli viimeksi mitatessa n. 11. Ei kukaan kykene sanomaan pelkästä BMI:stä, onko henkilö ylipainoinen vai ei. Cmon, BMI on suunniteltu ainoastaan suuntaa antavaksi.