Painepesurin osto edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mä tossa miehelle kerroin että painepesuri olisi mulla hyvä apuri matonpesussa ja välillä saisin huuhdottua sillä noi pihalaatat sekä ton terassin mutta ei ole vielä ajankohtanen, meinasin ensi kevättä. Tältä kesältä on matot jäänyt pesemättä kun selkä ei kestä mennä tonne pesuhuoneeseen kyyristymään enkä saa isoja mattoja siirrettyä pesuhuoneesta yksin ulos, korkeintaan saunan lauteille. Vaikka kuinka jumppaan niin selkä on paska mikä paska, kipeytyy tosi helposti jos teen sellasia hommia mistä se rasittuu ja kipeytyy herkästi.
Matonpesupaikkaa ei ole tässä lähellä, kävisin tietysti pesemässä mielelläni matot käsin jos sellanen tässä lähellä olisi mutta en voi viedä isompaa satsia mattoja jonnekin 3 kilsan päähän koska en saisi niitä pyörällä tuotua takasin märkänä kun ei autoa itellä ole eikä niitä voi jättää minnekään koska ne voidaan varastaa. Mieluummin sitten hommaan ton painepesurin koska sillä voin tehä sitten muutakin kuin pestä mattoja. Voi olla että saatan saada tästä paskaa niskaani mutta ei voi mitään, selkä ei vaan kestä kovia rasituksia.
Mies ei ehdi paljon auttelemaan kun on töissä ja kun ei asu meidän kanssa tässä niin ei ole sitten muutenkaan koko aikaa tässä jelppimässä. Joten kun saan sen painepesurin hommattua niin mulla helpottuu ainakin toi maton pesu kummasti. Kuivana saan siirrettyä tytön avustuksella matot telineelle jossa ne voi sitten myös valua ja kuivua omalla ajallaan. Pois ne saan telineeltä kyllä yksinkin sitten kun on kuivat kunhan vedän ne alas telineen päälle.

Yhteistyössä