paine päässä..."vanne puristaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanne puristaa ja pahasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanne puristaa ja pahasti

Vieras
Eli mulla jo kauan aikaa ollu painetta päässä, ainakin illalla kun meen sänkyyn makaamaan!!!
Olen jo kauan pelännyt että mulla on aivokasvain, mutta kun ei ole muita oireita!!
Tai no onhan mulla niskat-hartiat aivan jumissa, on jo ollu noin vuoden ajan...ainakin.
Kävin fysiolla 1,5vuotta sitten, koska minulla oli jatkuva jännityspäänsärky!!!

Päänsärkyä minulla on noin kerran kuukaudessa, joskus pari kertaa!
Onko täällä muita joilla "vanne kiristää" ja päässä painetta?? Vai voiko kaikki tää kuitenkin johtua siitä koska minulla niskat-hartiat todella jumissa? Vaikka en kyllä usko että se voisi tehdä tuon paineen tunnen päässä....

Mull on ihan samanmoisen tuntemukset!

Ja diagnoosiksi sain niska-harsijaseudun lihasjäykkyyden, eli hierontaa, hierontaa ja hierontaa niin pitäisi päänsäryn loppua.

Siis niska-hartijaongelmat vaikuttaa päähän...mulla on kyllä tosin aina niskat ja hartiat jumissa. Mieheni kyllä hiero niskaa yks päivä, mutta rupes huimaamaan ja silmissä sumeni, niin se loppu siihen...siis hieronta! niin ja silloin kun on pahimmillaan paine päässä niin hetken humisee korvissa/päässä....

Tutulta kuulostaa! On aika ahdistavan tuntuista tuo paineen tunne päässä. Hyvä keskustelulinkki tässä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t878518,50
On pitkä ketju, mutta on ihan hirveästi auttanut ainakin mua tähän kamalaan niska- hartiavaivaan.

kiitti vastauksista ja tuo ketju on tosi hyvä löytö :) Mitä tuossa luin pikaisesti niin kaikki nuo oireet ja "viat" kuulostaa niin tutulta. Eli kait minun täytyy luopua tuosta ajatuksesta että minulla olisi aivokasvain ;)

Sehän se just onkin pelottavaa, että niska- hartiavaivat tuntuu pään outoina tuntemuksina ja sitten sitä alkaa pelkäämään kaikkea vakavaa ja olo tulee vielä kamalammaksi. Tsemppiä!!

Mul on ollu nyt vähän aikaa sillee, et kun menen illalla sänkyyn, niin alkaa päässä humista ja paineen tunnetta. Rupesin ajattelemaan verenpainetta, mutta tässä on yksi mutta: olen vasta 15v. Enkä oikein usko että voisi johtua siitä. Olen terve, urheilen, aika vähän stressiä...yms. Auttakaa! En tiiä mitä teen!

Yhteistyössä