H
Hullu vai sairas?
Vieras
Minulla on ollut nyt 2 viikkoa päänsärkyä etenkin takaraivolla oikealla puolella päätä, ja oikeastaan koko oikea puoli jotenkin kipeä, poskionteloista särkee ja otsaa myös. Söin aonko minulla joku aivokasvain! Tiistaina kuulee, oliko poskionteloissa oikeasti tulehdus vai ei, koska jos ei, niin sitten sen kovan paineen ja säryn on aiheuttanut okin muu
ntibioottikuurin, ei apua. Nyt sain toisen kuurin ja otettiin röntgenkuvat, mutta vasta tiistaina saa kysellä tuloksia. Minulla taustalla siis ennenkin poskiontelotulehduksia, ja jännitysniska. Sekä päänsärkyä silloin tällöin tuossa samassa kohdassa päätä. Nyt vaan tämä kipu pitkän aikaa paikantunut oikealle takaraivoon tiettyyn kohtaan, ja myös huimaavaa tunnetta ollut. Tänään mainitsin miehelle että haiseeko meidän asunnossa palanut, niin sanoi heti että ei haise ja että on lukenut että se on aivokasvaimen oire jos haistaa että haisee kuin olisi joku palanut, ja itse tosiaan aika useinkin haistan sellaista!
Nyt siis sitten panikoin että jos tiistaina kun soitan tuloksia, ei röntgenistä löydy poskiontelotulehdusta, niin sitten sen täytyy olla jokin muu mikä aiheuttaa kovan paineeen ja säryn päähän :/ Minulla on taustalla myös paniikkihäiriö johon rauhoittava lääkitys, joten sen piikkiin lääkäri saattaa sitten laitttaa kaiken
Mutta ei minun mielestäni tällainen paine päässä ja kipu mitään normaalia ole!
Nyt siis sitten panikoin että jos tiistaina kun soitan tuloksia, ei röntgenistä löydy poskiontelotulehdusta, niin sitten sen täytyy olla jokin muu mikä aiheuttaa kovan paineeen ja säryn päähän :/ Minulla on taustalla myös paniikkihäiriö johon rauhoittava lääkitys, joten sen piikkiin lääkäri saattaa sitten laitttaa kaiken