Painavat rinnat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triumh kannattaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Triumh kannattaja

Vieras
Mulla on isot ja painavat rinnat 105-d Liivit on sopivat. On spaketti olkaimet jää kauheet juovat. Ennen oli trumh liivit leveet olkaimet. Ei ongelmia. Triumh maksaa kauheen paljon.
 

Yhteistyössä