Painan 130kg, vedin just pastaöverit. haluatko kysyä jotain elämästäni?

  • Viestiketjun aloittaja "Eveliiina"
  • Ensimmäinen viesti
"Eveliiina"
[QUOTE="Mira";29352207]Oletko harkinnut lihavuusleikkausta? Kuinka pitkä olet? Oletko tyytyväinen tuossa painossa?[/QUOTE]

En ole harkinnut koska olen leikkausta vastaan. Siihen liittyy komplikaatioita yms. vaikuttaa loppuelämään ne vaikutukset. Tokihan ylipaino on paha myös mutta tiedän juuri miten minun tulee syödä ja liikkua ja kun saan motivaation tarpeeksi kohdilleen niin pystyn laihtumaan ominpäinkin. Nyt vaan motivaatio pahasti hukassa ja vaaka näyttää karmeita. en siis todellakaan ole tyytyväinen tähän painoon :( olen laihduttanut koko ikäni teinistä asti jolloin kävin läpi bulimiat ja meni anoreksiankin puolelle.. sitten kävikin näin että painoa alkoi kertymään kun en syömishäiriöiden takia uskaltanut laihduttaa vaan söin..
Pitkä olen 173cm.
 
dddd
Mun miehelle, joka painaa siis kai jtn 145 kg, lääkäri ehdotti lihavuusleikkausta. Ei halua harkitakaan, sitä on niin helppo ehdottaa mutta on eri asia mennä. Ei mies määrättömiä syö, mitä olen tarkkaillut. Paino on lipsahtanut tuohon pitkän ajan kuluessa. Aina ollut tanakka.
 
"Vieraana"
[QUOTE="Eveliiina";29352221]En.[/QUOTE]

Taidat olla. Esität, että sulla on muka mies etkä ole vielä lasta saanut vaikka oikeasti olet miehetön luuseri jolla on yhden illan jutusta saatu lapsi.
 
"Eveliiina"
Mun miehelle, joka painaa siis kai jtn 145 kg, lääkäri ehdotti lihavuusleikkausta. Ei halua harkitakaan, sitä on niin helppo ehdottaa mutta on eri asia mennä. Ei mies määrättömiä syö, mitä olen tarkkaillut. Paino on lipsahtanut tuohon pitkän ajan kuluessa. Aina ollut tanakka.

Mulle sitä ei ole koskaan edes ehdotettu. Lääkärit on vaan sanoneet et painoa pitäis saada pois. Mä en oo mikään superläskin näköinen, kaippa oon siinä sit onnekas : /
Nyt vaan tuntuu et syöminen on mennyt taas yli ja on pakko alkaa tehdä jotain. Itseinho näin täydellä mahalla taas :(
Mäkin oon ala-asteelta lähtien ollut pullukka ja viimeisen 10v. aikana on tullut kiloja ropisten. Välillä oon ollut 10kg painavampikin ja välillä taas 25kg kevyempi. Mut aina jysähdän tähän 130 kiloon ja tässä taas ollaan..
 
"Eveliiina"
[QUOTE="Vieraana";29352267]Taidat olla. Esität, että sulla on muka mies etkä ole vielä lasta saanut vaikka oikeasti olet miehetön luuseri jolla on yhden illan jutusta saatu lapsi.[/QUOTE]

Jos mulla olis täällä nimimerkki niin kirjoittaisin sillä. En ole vaan nähnyt tarvetta mustumiseen vielä vaan käyn välillä täällä lukemassa/kirjoittamassa.
 
"Eveliiina"
Sit semmonen juttu et painan n. reilut 30kg enemmän kuin mieheni joka ei ole lihava vaan käy kuntosalilla ja on lihaksikas. Hän kehuu mua seksikkääksi ja haluaa seksiä vaikka monta kertaa päivässä mutat mulla ei ole juurikaan seksihaluja joka hiertää meidän suhdetta aika ajoin. Liittyyköhän tuo haluttomuus mulla ylipainoon? Olen sitä miettinyt ja sit sitä et jos se on jotenkin henkinen haluttomuus kun inhoan vartaloani ja mahaani niin kuvittelen ettei kukaan muukaan vois mua haluta :(
Aina on kuitenkin miehiä riittänyt, ei ole ollut paino este. Nykyisen kanssa suhde on kestänyt 7 vuotta ja tosiaan kihloissa ollaan.. mietin vaan useine t miksi tuo mies mua haluaa tän kokoisena.
 
dddd
[QUOTE="Eveliiina";29352290]Mulle sitä ei ole koskaan edes ehdotettu. Lääkärit on vaan sanoneet et painoa pitäis saada pois. Mä en oo mikään superläskin näköinen, kaippa oon siinä sit onnekas : /
Nyt vaan tuntuu et syöminen on mennyt taas yli ja on pakko alkaa tehdä jotain. Itseinho näin täydellä mahalla taas :(
Mäkin oon ala-asteelta lähtien ollut pullukka ja viimeisen 10v. aikana on tullut kiloja ropisten. Välillä oon ollut 10kg painavampikin ja välillä taas 25kg kevyempi. Mut aina jysähdän tähän 130 kiloon ja tässä taas ollaan..[/QUOTE]

Paino lipsahtaa aika helposti isoihin lukemiin, jos on vähänkin taipumusta. Tiijän sen tuskan ja painon pudottamisen vaikeuden. Helposti muutaman kilon saa pudotettua, mutta sitten se pudottaminen alkaa olla aina vaan vaikeampaa, ja silloin se syömään retkahtaminen (eli normaalisyöminen) taas alkaa...

Itseinho on ihan turhaa, kauneuskin on niin katsojan silmässä. Mun mies on silmissäni komea, vaikka moni näkee vain "l***n" :(. No, jotkut tuttavat ovat kyllä myöntäneet, että on ylipainoisenakin charmikas. Kun se on muutenkin iso ja harteikas, paino jotenkin häviää. Sulla kai ruumiinrakenne on myös sellainen, että sitä painolukemaa ei huomaa.

Rispektit ja jaksuja :D!
 

Yhteistyössä