Painan 130kg, vedin just pastaöverit. haluatko kysyä jotain elämästäni?

  • Viestiketjun aloittaja "Eveliiina"
  • Ensimmäinen viesti
"talleroinen"
[QUOTE="Eveliiina";29352315]Sit semmonen juttu et painan n. reilut 30kg enemmän kuin mieheni joka ei ole lihava vaan käy kuntosalilla ja on lihaksikas. Hän kehuu mua seksikkääksi ja haluaa seksiä vaikka monta kertaa päivässä mutat mulla ei ole juurikaan seksihaluja joka hiertää meidän suhdetta aika ajoin. Liittyyköhän tuo haluttomuus mulla ylipainoon? Olen sitä miettinyt ja sit sitä et jos se on jotenkin henkinen haluttomuus kun inhoan vartaloani ja mahaani niin kuvittelen ettei kukaan muukaan vois mua haluta :(
Aina on kuitenkin miehiä riittänyt, ei ole ollut paino este. Nykyisen kanssa suhde on kestänyt 7 vuotta ja tosiaan kihloissa ollaan.. mietin vaan useine t miksi tuo mies mua haluaa tän kokoisena.[/QUOTE]



tää viesti on ihankuin suoraan mun elämästä. Painan hieman enemmän kuin sinä, poikaystäväni painaa n. 100kg ja on lihaksikas ja harrastaa aktiivisesti kuntosalilla käyntiä + kotona omat kuntosalilaitteet. Ja mulla myös samat ajatukset seksin suhteen, ei kauheen usein huvita tehdä mitään poikaystävän kanssa, kun mietin koko ajan miltä näytän yms.

Niin paljon yritän laihduttaa, mutta jotenkin ei vaan ole mitään motivaatiota siihen. Sorrun aina herkkuihin vaikka ei saisi. Ties miten monta sataa euroa kuluttanut erilaisiin diettijuttuihin, ja ikinä ei tunnu onnistuvan. Nyt maksoin taas itseni kipeäksi yhteen laihdutusjuttuun, jos se auttaisi. Jotain on nyt vaan oikeasti pakko tapahtua.

Ollaan puhuttu mahdollisista lapsista, mutta haluan olla paljon hoikempi kun lapset ovat ajankohtaisia. Myöskin tämän kokoisena lapsettomuuden pelko on aika suuri..
 

Yhteistyössä