äitä
Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
mää myös, mää myös!!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 22:40 hpudas kirjoitti:haukiputtaalta =)
gilly myös.Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 22:00 sopuli77 kirjoitti:Ylikiimingissä asustellaan :wave:
No annappa vaikka joku vihje tai laita viestiä!Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:52 äitä kirjoitti:Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
Minäkin Porvoosta! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 22:44 sarina84 kirjoitti:\Höh.. Minäkin porvoosta :wave: Kirjoitin ennen kuin selasin vanhat vietit :x Kiva kun on muitakin!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 16:53 Krima kirjoitti:\Laitoinki tuonne jo aiemmi et olen Porvoosta. Hienoa että joku muukin!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 14:40 mindi kirjoitti:Porvoosta! Löytyykö täältä kenties uusia ystäviä?!
Oletko Myllykosken alkuperäisasukkeja? Jos olet, niin sitten ollaan oltu samoissa kouluissa siis ala-asteella ja ylä asteella. Ja jos olet se Katja, jonka luulen sinun olevan, niin olet käynyt jonkun ravintola-alan koulutuksen ja oltiin muistaakseni kesällä -98 samalla huoltsikalla kesätöissä.Lukion jälkeen muutin Kotkaan opisklelemaan ja sieltä Savonlinnaan ja nyt ollaan kotiuduttu Punkaharjulle. Oliko vihjeitä tarpeeksi??Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 21:38 Katja-78 kirjoitti:\No annappa vaikka joku vihje tai laita viestiä!Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:52 äitä kirjoitti:Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
No nyt taitaa raksuttaa Jos kiinnostaa, laita yksityisviesti!!! Katja-78Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 22:09 äitä kirjoitti:\Oletko Myllykosken alkuperäisasukkeja? Jos olet, niin sitten ollaan oltu samoissa kouluissa siis ala-asteella ja ylä asteella. Ja jos olet se Katja, jonka luulen sinun olevan, niin olet käynyt jonkun ravintola-alan koulutuksen ja oltiin muistaakseni kesällä -98 samalla huoltsikalla kesätöissä.Lukion jälkeen muutin Kotkaan opisklelemaan ja sieltä Savonlinnaan ja nyt ollaan kotiuduttu Punkaharjulle. Oliko vihjeitä tarpeeksi??Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 21:38 Katja-78 kirjoitti:\No annappa vaikka joku vihje tai laita viestiä!Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:52 äitä kirjoitti:Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
Tän lähempää en juuri muita löytänyt - minä Hämeenlinnasta.Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 18:08 Niina-80 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 19:03 juuliska kirjoitti:janakkala...
mie myös