paikkakunta gallup

Katja-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:52 äitä kirjoitti:
Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
No annappa vaikka joku vihje tai laita viestiä!
 
miina77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 22:44 sarina84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 16:53 Krima kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 14:40 mindi kirjoitti:
Porvoosta! Löytyykö täältä kenties uusia ystäviä?! :)
Laitoinki tuonne jo aiemmi et olen Porvoosta. Hienoa että joku muukin!! :)
Höh.. Minäkin porvoosta :wave: Kirjoitin ennen kuin selasin vanhat vietit :x Kiva kun on muitakin!! :whistle:
Minäkin Porvoosta! :hug:
 
äitä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 21:38 Katja-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:52 äitä kirjoitti:
Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
No annappa vaikka joku vihje tai laita viestiä!
Oletko Myllykosken alkuperäisasukkeja? Jos olet, niin sitten ollaan oltu samoissa kouluissa siis ala-asteella ja ylä asteella. Ja jos olet se Katja, jonka luulen sinun olevan, niin olet käynyt jonkun ravintola-alan koulutuksen ja oltiin muistaakseni kesällä -98 samalla huoltsikalla kesätöissä.Lukion jälkeen muutin Kotkaan opisklelemaan ja sieltä Savonlinnaan ja nyt ollaan kotiuduttu Punkaharjulle. Oliko vihjeitä tarpeeksi?? ;)
 
joolotta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 22:09 äitä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 21:38 Katja-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 12:52 äitä kirjoitti:
Katja Myllykoskelta mie taidankin tuntee sinut tai niin ainakin luulen siis ite olen samaa vuosikertaa ja nyt vaikutan täällä Savonlinnan seudulla
No annappa vaikka joku vihje tai laita viestiä!
Oletko Myllykosken alkuperäisasukkeja? Jos olet, niin sitten ollaan oltu samoissa kouluissa siis ala-asteella ja ylä asteella. Ja jos olet se Katja, jonka luulen sinun olevan, niin olet käynyt jonkun ravintola-alan koulutuksen ja oltiin muistaakseni kesällä -98 samalla huoltsikalla kesätöissä.Lukion jälkeen muutin Kotkaan opisklelemaan ja sieltä Savonlinnaan ja nyt ollaan kotiuduttu Punkaharjulle. Oliko vihjeitä tarpeeksi?? ;)
No nyt taitaa raksuttaa :) Jos kiinnostaa, laita yksityisviesti!!! Katja-78
 

Yhteistyössä