[QUOTE="vieras";27452945]Voisin vaikka vannoa, että nämä pelkosektiomammat eivät myöskään imetä, koska tissit on niiiiin herkät. oikeasti he ovat seksualisoineet alapäänsä ja tissinsä, että ne ovat pelkkää seksiä varten, ja unohtaneet luonnollisuuden. vääristynyt elämänkatsomus.[/QUOTE]
En ole pelkosektioäiti, mutta pelkäsin kyllä kovasti synnytystä ja olin helpottunut kun kuulin että esikoisesta päädyttiin sektioon. Kakkosen kohdalla tilanne oli se että sain valita haluanko yrittää alateitse vai leikataanko, lääkäri suositteli leikkausta ja ehdottomasti itsekin sitä halusin. Seuraavat raskaudet ovat olleet helpompia kun ei ole tarvinut enää synnytystä pelätä.
Kuinka kauan niitä vauvoja/lapsia kuuluu imettää?
Esikoista imetin 10kk (down-lapsi jonka imetyksen onnistumiseen ei uskonut sen enempää sairaalan kuin neuvolankaan henkilökunta, lopetin imetyksen kun seuraava raskaus oli puolivälissä). Kakkosta imetin 1v3kk kunnes lapsi itse lopetti ja kolmosen vieroitin 1v9kk iässä kun viimeisin raskaus alkoi kääntyä lopuilleen. Tulevaa nelosta imettänen myös sinne 2v paikkeille jos ei itse sitä ennen vieroittaudu.
Mitäs muuta... Kantoliinat ovat olleet ahkerassa käytössä, nukuttu perhepedissä yms.