***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umayya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umayya

Aktiivinen jäsen
15.11.2005
3 314
0
36

KESKIVIIKKO 31.12.2008

KUUMEILIJAT[color][/quote]

krokohopss.......kp 4/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 11/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 14/29.............yk6......1.haaveissa.......
jeppis................kp 28/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 34/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä

MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

jee, uusi pino.. :D :D

kaivoin esiin kaikki vanhat uusi vuosi levyt.. ihan kamalan ihania kappaleita..mm. moro mou, my heart beats like a drum..ja suomi poppia, yön särkyvää ja tiktakin lopeta jne. huhhuh.. kipeän ihanan kamalia muistoja, mutta sellaista on mennyt elämä..

muistoista puheenollen.. em et ole ajatellut uraa polkuautojen parissa, niin tyylillä sie vedät meidän kotivideolla tuolla norjan maalla 95 vuonna... :D aivan huippua... :D siis meidän iskä kun kuvasi kaikki reissut ja pikkusis tanssi miinois ja manuis tuolloin.. joten sinutkin on tallennettu useampaan otteeseen, en olisi tajunnut jollei tuo sis olisi valaissut asiaa.. :D

nyt leipoo, kissoille kalaa ja sit hollolaan..

leppoisaa vuodenvaihdetta palstaystävät :D :wave:

vitsi kun toi kuva oli niin iso, tarttis löytää jostain pienempi kiva.. tää kestää viel hyvän aikaa kun muokkailen tätä :whistle:
ja ehdotuksia otetaan vastaan :) ilomielin

No niin, nyt sitten eletään vuotta 2009!!

Ja laskettuun aikaan 3kk ja 3pv :heart:

Ostelin eilen kaikkia vauvajutskia (tutteja, vaippoja, öljyä, rasvoja, nenänniistäjän, liivinsuojia jne.) ja olin aivan onnessani!!

Eilen oli myös neuvolalääkäri, paineet oli.... 90/170...HUI
No, sanoin et mulla on mittari nyt kotona ja siihen lekuri vain tuumasi, että kotona lukemat todelliset, et mittaa ja seuraa päivittäin (eli ei lääkkeitä ainakaan vielä)! Sairauslomaa jatkettiin helmikuun alkuun. Neuvola taas ensi vk.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!

mirka mun tarttee kanssa tässä lähiviikkoina/aikoina tehdä tuo tuttiralli, talkit yms. ostamiset, pitkä lista on jo olemassa :D jees mulle oli neuvolassa alapaine eilen 87, vaikka kotona oli aamulla 72, eikä ole 77 ylemmmäksi nousuut nyt, mutta sitä se on ko jännää...

yöllä kun kotiuduin oli oikein vatipäät taas liikkeellä, rakettajahan voi siis ampua kerrostalolähiön pienellä kentällä niin et tekee nuotion ja heittää raketit pussissa suoraan sinne.. joopa-joo..univelka sen kuin kasvaa... muuten oli oikein ihana ilta eilen =)

mymmyryy kaikki hyvin?????????? kyselee taas kun susta ei kuulu???????????

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille!!

jennuli :laugh: voi hyvänen aika sentään.... mä muistan tuon, se oli joku liikennepuisto tms. :D voi ei mitä kuvamateriaalia löytyykään!!!

Umyya hieno pino! :heart: kiitos!

Mirka mun tekis kans mieli ostella vaik mitä mut mä en oikein tiiä mitä ostaa.... :p :snotty: tai siis tiiän mut sit mä meen hypistelemään niitä tavaroita ja en sit osta kuitenkaan. :ashamed:

(.) nyt alko herkkulakko! :D tuli jouluna herkuteltua niin nyt oon porkkanalinjalla... :laugh: ens maanantain neuvolaa ja vaakaa ajatellen... :whistle:

EM ja Dodoliina 21+2 :heart:

Mukavaa alkanutta vuotta !!!!

Täällä meni uusi vuosi ihan mukavasti. Kotona oltiin, kun ei koiria voi meillä yksin jättää uutena vuotena. Tuttavapariskunta oli käymässä. Rakettejakin ammuttiin, ja puoliskolla kaatusi yksi pata, jota sain sitten juosta karkuun kun se lähti ampumaam vahingossa suoraan kohti kaaduttuaan... Mahdoin olla näky kun juoksin raketteja karkuun pitkin meidän katua... Onneksi ei käynyt kuinkaan. :D Täällä kanssa tekisi mieli ostella vauvalle jo kaikkea, mutta odotellaan nyt ainakin ensi viikon ultraan.
Mymmiksestä olisi kiva kuulla :wave:

Lihavoin sitten vahingossa koko tekstin..

Humu & Rölli 20+1

em juu meillä on kyllä hyvät arkistot :laugh:

humu onneksi ei sattunut, raketit on kyllä arvaamattomia... menettekö ensi viikolla 4d vaiko rakenne vaiko ihan tavis ultraan???? siekii olet jo yli puolenvälin.. :D

(.) pitkästä aikaa unta jopa 6 tuntia, erissä kyllä mutta kuitenkin, ihanaa... liitoskivut on tulleet oikein voimalla, mutta se on tietyllä tapaa ihan positiivista, sehän tarkoittaa vain jotta vauva saa tilaa syntyä... tosin eilen tuntui että se työnteli päätänsä tuolla alhaalla niin valtavasti että ajattelin sen jo tulevan sieltä väkisin ulos, huh.. :p tuntuu et viikot matelee mut sit ne kuitenkin mennee niin nopiaan.. pitäisi nauttia vaan joka hetkestä.. :D

PERJANTAI 2.1.2009

krokohopss.......kp 7/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 13/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 16/29.............yk6......1.haaveissa.......
jeppis................kp 30/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 36/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä

MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]

hyvää alkanutta vuotta kaikille, täytyy taas lentää porukoiden avuksi uudelle kämpälle, muuttavat vihdoin samalle kylälle kuin me joten ilomielin menen avuksi :)
nähdään!

umayya + siiri 16+4

Hyvät uudet vuodet kaikille!

Rakeneultrassa käytiin ja kaikki oli kunnossa. Painoa 530 g ja todennäköisimmin tyttö tulossa. Nyt pitää alkaa miehen kanssa taistella nimestä, kun kummallakin ois oma suosikki. Mekkoja ostettiin pari, lindexiltä sellaisia retroja, värikkäitä ja samettisia.

Meillä alkoi kanssa ElinaMarian tapaan terveelliset elämäntavat näin uuden vuoden kunniaksi. Oon ihan tajuton valas ja kyrsii niin, että.. No kuntorikasta kesää odotellessa. Tosi kauniita päiviä on nyt ollu muutama, ihana kun aurinko paistaa.

Mä oon kauhee kyttä, mutta en oo lukenu edellisen ketjun loppua, niin.. Hilipatuinen, ootko testaillu, kun päivät alkaa olla noin pitkällä..?

Kerttu & nakki(tar) 21+5

Täällä ollaan :wave: . Hyvää tätä vuotta kaikille tasapuolisesti!!
On ollut kaikenlaista, ettei oo koneelle ehtinyt.
Kiitoksia umayya uudesta pinosta :flower: .
Onnea kaikille hyviä uutisia saanneet :heart: ja :hug: niille jotka sitä tarvitsevat.
(.) Oma napa on masentunut. Mulla alkoi tossa 30-31 välisenä yönä voimakkaat mahakivut, mutta en mennyt lääkäriin, koska vuotoja ei tullut. Selkääkin jomotteli. No kivut hellitti ja uutta vuotta juhlittiin suunnitelmien mukaan suuressa cityssä. No nyt kuitenkin vähän väliä jomotellut mahaa ja selkää ja tänään oli tullut epämääräistä valkovuotoa (?) pöksyihin. Oksennellut olen kuitenkin viimeiksi eilen kunnolla. Mutta ei se mitään todista. Maanantaina on lääkäri jokatapauksessa, joten odottelen sinne, jos vuotoa ei kamalasti tule. Ehtiihän sen huonon tiedon saada ensi viikollakin.
Ja sitten flunssa pamahti päälle eilen, kova on yskä.
JA vielä tänään äsken rupesi särkemään siihen hampaaseen, jonka takia olen kaksi kertaa jo käynyt hammaslääkärissä. Ja viikonloppuna päivystys on joko Hyvinkäällä tai Nurmijärvellä :headwall: . Epäilen siellä olevan mätää tai paha tulehdus, koska hampaan juureen ikeneen nousi joku päivä sitten patti, joka oli yön aikana hävinnyt. Ja nyt hammas on kipeä :( .
GREAT, näin hyvin täällä pyyhkii...

mymmis kiva että ilmaannuit.. kyllä on kaikenlaista taas sulla, hö, mulla tämän viikon ohjelmassa ollut myös hammaslääkäri päivystyksessä juokseminen, flunssa jne... mutta että nyt asiat mallillaan täällä, toivottavasti myös siellä saat helpotusta flunssaan ja hampaaseen.
pikkuiselle sinne masukkaan taputuksia että pysyy menossa mukana :hug:

kerttu onnittelut hyvistä kuulumisista ja pienestä tytöstä :heart:

:)

eipä mulla sit muuta tässä kolossa, hyvin huomaa et on kotona paljon ja kone auki...pientä selittelyä, en istu tässä aamusta iltaan mut kun kuuntelen koneelta musiikkia niin tasaiseen tulee kurkittua teidän kuulumisia, ihana pakkaspäivä muuten tänään, mä toivoisin et samanlaista olisi nyt pari kk, sit sais helpottaa koska se tarkoittaisi et meidän ikkunaremontti venyisi niin et se ei oliisi meidän talossa maaliskuussa vaan vasta myöhemmin.. ne tekee kaksi taloa ennen tätä ja aloitus viipyy jos pakkasta, kauhuskenaario on et vauva syntyy helmikuun lopussa ja maaliskuun alussa se remppa on täällä, joten toivokaa kaikki näitä pakkaspäiviä.. =)

Kerttu mekin käytiin lindexillä... ja ostettiin sellainen ihana veluurimekko missä on vaaleanpunaisia norsuja... :D Taisitte ostaa saman!!? :laugh: Onnea ultrauutisista! Mahtava homma!! :heart:

Mymmis tähänkin pinoon :hug: mulla sitä valkovuotoa lorottelee välillä ihan niin et on pöksyt märkänä! Et se ei mitään meinaa... mut toivotaan et kaikki on hyvin. :hug:

EM ja Dodoliina 21+3

Mymmikselle :hug: jennuliRakenne ultraan ollaan vasta menossa, on aika myöhään meillä, mutta kovastipa tuo tuntuu tuolla liikkuvan, näkyy liikkeet välillä jo ulkopuolellekin. NT ultrassa katsoivat jo aika tarkaan rakenteita, joten en osaa oikeen kamalasti jännittää ensiviikkoa, vaikka voi sieltä vieläkin jotain löytyä, mutta koitan olla ajattelematta sitä. Vaatteita on jo todella paljon, joten niitä ei ihan heti mennä ostamaan, ellei sitte ole tyttö tulossa. Ollaan saatu poikien vaatteita jo monen vuoden aikana. Vaunut ajattelin uskaltautua tilaamaan ultran jälkeen.

Nopeasti tämä aika tuntuu kyllä menevän,

Humu & Rölli 20+2

LAUANTAI 3.1.2009

krokohopss.......kp 8/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 14/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 17/29.............yk6......1.haaveissa.......
jeppis................kp 31/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 37/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä

MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]

mymmis ihana että kaikki on kunnossa! ja en usko että mitään suurempaa hätää olis, kovasti silti täältä tarrasukkia ja pikaliimaa ja kaikkea mahdollista lähetän :hug:

kerttu onnittelut tytöntylleröstä :heart:

humu sinäkin jo noin pitkällä :o mihin tää aika ihan oikeesti katoaa......?

jennulille pikaista paranemista ja toivottavasti saat ikkunarempan oikeeseen aikaan :hug:

(.) joka paikkaa särkee, eilinen päivä meni porukoiden uutta kämppää siivotessa ja vielä olis urakkaa tälle päivälle, sitten pits olla ohi, viikon päästä muutto ja onneks mä olen sillon töissä ;)
masu on täällä pullahtanut esiin nyt sitten vissiin ihan oikeesti.. liikkeet mua tosin vähän huolettaa kun mä olin ihan varma että ne tunsin jo tossa mutta nyt ei kuulu mitään, mut odotellaan nyt vielä, enhän mä kovin pitkällä ole vielä..
nyt täytyy antaa aamupala pojille ja sitten menoks! :wave:

umayya + siiri 16+5

Mymmis Kiva että kirjoitit, ehdin jo hieman huolestumaan. Mä muistan kun pojasta valahteli valkkaria oikein reilustikkin aina välillä housuihin. Toivotaan että maanantaina todetaan vaan että on ollut jotain voimakkaita kohdun kasvukipuja =)

Onkos tähän pinoon luvattu vielä yhtään poikaa??? :)

Jennuli Toivotaan että ei tule remppa huonoon aikaan. Meillä oli putki remppa silloin kun olin raskaana ja se vasta olikin hirveää.

OM: Testasin eilen illalla Rfsu:n testillä negan. Kaikki oireet mitä pojastakin oli, on nyt; Väsymys, verta vuotaa nenästä, raudan maku suussa ja se että ne menkat on myöhässä. Huomenna testaan vielä heti aamusta, luulis kyllä jonkun haamujen haamun ees näkyvän jos olisin raskaana. Tosin jos kierto pitenee ja tuunkin raskaaks vaikka vasta nyt. Kukapa tonkin tietäis.

Hilipatuinen

EM, joo mä osi semmosen norsumekon. Osti myös sellaisen ruskean ja sit vaaleanpunaisen, johon kuulu raidalliset pöksyt. Multa lähtee vaatteiden ostaminen vielä ihan käsistä.

Tosta valkovuodosta, se on mun mielestä ollu koko raskauden rasittavin vaiva. Eli runsaasti riittää ainakin täällä. Mulla on nilkka ottanut jotenkin itteensä, on turvonnut ja punoittaa. Kestänyt on jo useita päiviä ja vaikka kuinka lepään, tuntuu ettei helpota. Nyt mies sito se aamulla, et sais paremmin käveltyä.

Mymmis, kyllä täälläkin "lorisee", aina pitää kiiruhtaa vessaan, että jos se onkin lapsivettä, tai verta, mut valkkaria on ollut, luojan kiitos! Eiköhän se sullakin ole ihan normaalia!
Ja paranemisia muista köhistä ja hammastaudeista, myös jennulille!
Patu; meille ennustettiin varovasti poikaa, mutta saattoihan se "vehje" olla napanuorakin, joten ei mitenkään 100% varma. Aika paljon olen kuitenkin sini/vihreä sävyn vaatetta saanut ja jotain ostanut, mutta neutraalejakin löytyy tyttöä ajatellen =)
Voihan se olla, et täs matkan varrella saa vielä varmistuksen asiasta.

Nyt syömään ja kaupungille asioille, vielä kun kykenee liikkua... (illat kamalia)!
Ai juu ja kerttu, onnea prinsessasta!

Mirkku ja vaavi rv.27

Yhteistyössä