Pahoitin mieleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
:O Mun pitäis ton linkin mukaan olla valmis vastaanottamaan työtä 100km päästä! Ei tule kesää, olen mieluummin ilman rahaa kun tuhlaan vapaa-aikanikin matkustamiseen työhön ja takaisin. Kyllä elämässä pitää olla muutakin sisältöä!

Ja ap, tsemppiä työnhakuun!

Niin, siinäpä se, että sanotaanko vaikka 5-10 km säteelläkin on varmasti potentiaalisia työnantajia; eli mielummin itse reippaasti koluaa niitä läpi työpaikkaa hakien kuin että odottaa, kunnes työkkäri pättää tarjota paikkaa 100 km päästä -ja karenssin ;)

Ja jos karenssin saa niin silloin viimeistään tulee puhtia työnhakuun -jollainhan se taloudellinen notkahdus pitää yrittää korjata ;)

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
:O Mun pitäis ton linkin mukaan olla valmis vastaanottamaan työtä 100km päästä! Ei tule kesää, olen mieluummin ilman rahaa kun tuhlaan vapaa-aikanikin matkustamiseen työhön ja takaisin. Kyllä elämässä pitää olla muutakin sisältöä!

Niin, siinäpä se, että sanotaanko vaikka 5-10 km säteelläkin on varmasti potentiaalisia työnantajia; eli mielummin itse reippaasti koluaa niitä läpi työpaikkaa hakien kuin että odottaa, kunnes työkkäri pättää tarjota paikkaa 100 km päästä -ja karenssin ;)

Ja jos karenssin saa niin silloin viimeistään tulee puhtia työnhakuun -jollainhan se taloudellinen notkahdus pitää yrittää korjata ;)

blaablaablaa. Kysyinkö mä sun neuvoa? Sanoinko edes, että olen työtön?

Tul sellainenkin mieleen, että "pakottavtko" työkkäristä siihen osoitettuun, kymmenien-100 km päässä olevaan työpaikkaan, jos työnhakija voi todistettavasti osittaa että sillä hetkellä on lähemmäksi työnhakujapäällä (eli hakemuksia sisässä joita ei vielä ol käsitelty)? Odottaako työkkäri ensin miten niissä käy? Toisaalta, voihan sitä heti vaihtaakin siihen lähempään työpaikkaan jos tärppää...

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
En tiedä eilisesta ketjusta mitään, mutta tämän tekstisi perusteella täällä on taas ollut haukkalauma kimpussa.
Mielestäni sinä olet aina (kun kirjoituksiisi olen törmännyt) ollut todella sympaattinen ja asiallinen kaikkia kohtaan.
Älä välitä :hug:

Kiitos tosi paljon kauniista sanoista... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):

blaablaablaa. Kysyinkö mä sun neuvoa? Sanoinko edes, että olen työtön?

:o mistä vedit herneet? Vastasin yleisesti, mielestäni, miksi otit niin henkilökohtaisesti, varsinkin jos et edes ole työnhakijana? Anteeksi vaan kovasti :o

Kyse oli ilmeisesti siitä 10 kilsan työmatkasta..

Siinä tapauksessa sympatiat menee 100 % ap:lle
En lähtis minäkää 10 kilsaa töihin jollain polkupyörällä polkemaan tai vaikka kävellen

Menkööt ne, jotka haluaa, eiköhän työpaikkoja löydy lähempääkim

Mä olen samaa mieltä tästä, saakoon töitä ne jotka niitä oikeasti haluaa. Ap sai karenssin ihan syystä. Itse tulit sitä tänne päivittelemään, ei me kaikki sun kanssa olla samaa mieltä. Tuliko yllätyksenä???

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Mä olen samaa mieltä tästä, saakoon töitä ne jotka niitä oikeasti haluaa. Ap sai karenssin ihan syystä. Itse tulit sitä tänne päivittelemään, ei me kaikki sun kanssa olla samaa mieltä. Tuliko yllätyksenä???

En ole sanonut että en halua töitä.. :kieh: :kieh:

No tuota.... kyllä nyt on sanottava että olisiko aika pienen palstatauon? Huolestuttaa lähinnä tuo, kun mainitset palstan aiheuttaneen unettomuutta. Jos näin on asiain laita, varmaankin voisit sitten keksiä jonkin vaihtoehtoisen kanavan ongelmiesi purkuun.

Olen aina ollut sitä mieltä, että tämä on viihdettä. Nimenomaan, viihdettä. Yhdelle viihde on sivusta seuraamista, toiselle vittuilua, kolmannelle toiseksi tekeytymistä, neljännelle tarinointia muuten vaan. Intressit eivät koskaan kohtaa. Miten ne voisivatkaan, jos anonyymisti suurin osa keskusteluista täällä käydään?

Eli kerran vielä: Jos tiedätte omat taipumuksenne suhtautua kuolemanvakavasti tiettyihin itseänne koskeviin asioihin (lapset, työ, sosioekonominen asema, perhesuhteet, mielenterveys...) ÄLKÄÄ JUMALAUTA KIRJOITTAKO NIISTÄ ASIOISTA!!!

Joka ikinen kerta kun tänne piipahtaa, joku on laittanut (jälleen kerran) omia tai lastensa kuvia näytille. Tai kuvia sisustuksestaan, tai kysyy onko se Nico-Petteri lähiönimi vai oikeesti ihqu. Ja joka jumalan kerta alkaa se sama poru.

Puhukaa säästä, jos ette kestä henkilökohtaisuuksiin menemistä. Niin se on täällä, vaikka en sitä kannatakaan. Aina joku päätään rääpii ja sille ei mitään voi. Lisää saatte löylyä heitettyä jälkikäteen sielä palaamalla asiaan, juuri tällaiseen marttyyrisävyyn. Selväähän se on, että tästäkin ketjusta löytyvät ennen pitkää ne, jotka alkuperäisketjussakin puolsivat ja kannustivat, ja myös ne toiset jotka eivät kannustaneet. Mitä muuta kukaan edes odottaa? Tästähän tulee ainoastaan edellisen ketjun toisinto.

Plaah. Itse olen palstaillut vuodesta 2002, ja kukaan täällä ei ole nähnyt lapsiani, ei tiedä heidän nimiään eikä mitään minusta tai perheestäni saati taloustilanteestani tai mistään muustakaan. Eikä todella ole mitään mielenkiintoa kertoakaan aiheista. Oikeita asioita varten on oikeat ystävät, ei virtuaalivittuilu. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No mun mielestä ihmisten pitää osata käyttäytyä, vaikka nicopetteristä ois kuva jossa se syö räkää.

joo, totta helvetissä pitäisi osata. Mutta kun niin ei ole koskaan ihmiskunnan historiassa asiat olleet, niin miten joku jaksaa joka päivä uudelleen uskoa, että just tänään kaikki tykkää mun nicopetterin räänsyöntikuvista?

Pitäisi ja pitäisin. Niin, mun mielestä ihmisten pitäisi pestä itsensä ennen kuin käyttävät julkisia kulkuvälineitä, pitäisi liikkua enemmän ja pitää parempaa huolta terveydestään, pitäisi olla dokaamatta lasten aikana, pitäisi olla tekemättä sitä ja tätä ja tuota. Riistämättä köyhiä valtioita. Lisäämättä ilmaston kuormittamista.

Ja joku olettaa, että täällä plussalla osataan käyttäytyä?

Voi tsiisus......

Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:

No et näköjään halua jos ne pitää sun mielestä kotiovelle tulla. Mä en kässää miten kestäisit mitään kummempaa työstressiäkään jos tuollainen pieni työmatkakin on ylitsepääsemätön? Mut hei, nauti sä karenssistasi.

Kannattaa olla välittämättä siitä, mitä ihmiset sanoo joukkohysteriassa. Tää palsta, ihmisten ongelmat ja joku työssäkäynti on kuitenkin NIIN pieniä asioita maailmankaikkeudessa, että loukkaavat puheet on pelkkää hyttysen ininää.

Kyllä mä silti katsoin profiilikuvaani uudestaan, kun joku mainitsi, että mulla on siinä mustat silmänaluset. Ja kävin peilistä katsomassa, että onko ne kauheat. Sit mä kuitenkin ajattelin, et ei sillä ole väliä, miltä mä jonkun silmissä ehkä näytän. Kunhan olo on hyvä. Pitää vaan osata päästää irti niistä pahoista tuntemuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:

No et näköjään halua jos ne pitää sun mielestä kotiovelle tulla. Mä en kässää miten kestäisit mitään kummempaa työstressiäkään jos tuollainen pieni työmatkakin on ylitsepääsemätön? Mut hei, nauti sä karenssistasi.

Ja sinä varmaan nautit tuosta vittuilusta...Onko ongelmia..? Ja edellekään et tiedä näitten asioiden toista puolta....On kuule isompiakin murheita..

No anteeks vaan mutta itehän sä täällä tuot ne faktat pöytään. Mistä mä voin tietää jos sulta on vaikka vasen jalka amputoitu etkä pysty pyöräilemään taikka kävelemään. Hittojakso täällä herneitä nenään vetelet jos et voi sitten suoraan puhua mikä se maaginen este on joka sua estää töihin menemästä. Ei se voi kovin kummonen este olla jos karenssin kuitenkin lykkäsivät.

No anteeks vaan mutta itehän sä täällä tuot ne faktat pöytään. Mistä mä voin tietää jos sulta on vaikka vasen jalka amputoitu etkä pysty pyöräilemään taikka kävelemään. Hittojakso täällä herneitä nenään vetelet jos et voi sitten suoraan puhua mikä se maaginen este on joka sua estää töihin menemästä. Ei se voi kovin kummonen este olla jos karenssin kuitenkin lykkäsivät.

Ihan eri asia on sanoa mielipide, kuin jankuttaa siitä monta tuntia. Ja vielä henkilökohtaisuuksiin mennen.

On tullut erittäin selväksi että kaikkea tänne ei kannata kirjoittaa... Ainakaan tuonlaiselle ihmiselle..!! Että pidä sinä jo pääs kiinni... :kieh: Anteeksi vaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ihan eri asia on sanoa mielipide, kuin jankuttaa siitä monta tuntia. Ja vielä henkilökohtaisuuksiin mennen.

Pahapäivä helekutilla...Tai on perus negatiivinen ihminen...

Yhteistyössä