Pahoitin mieleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:
En ole ko. ketjua lukenut, mutta ainahan täällä on muutama joukossa, jotka ei osaa ajatella nokkaansa pidemmälle. Osa puhuu toisille tosi rumasti, toivottavasti edes normielämässä ( muutenkin kuin anonyymina) osaavat käyttäytyä.

Arvosta itse itseäsi, tunnet itsesi heitä paremmin. Hyvää ystävänpäivää! :hug:

Kiitos kauniista sanoista ja hyvää ystävänpäivää myös sinulle!! :wave:

Itekin luin sitä ketjua, ja ei voi taas kun ihmetellä että miten jotkut ilkeää tuollaista kommenttia laittaa..eri mieltä saa toki asioista olla, ja oman kantansa asiaan sanoa, mutta eri asia sitten onkin että miten sen asiansa ilmaisee. :/ Kaikki ei näköjään pysty olemaan asiallisia, vaan pitää heti hyökätä kimppuun. (yleensä ne tekevät näin, jotka eivät ole verbaalisesti kovin lahjakkaita, eli eivät muutakaan keinoa osaa asioita ilmaista)
Toivottavasti ap löytää piakkoin mieluista työtä, tsemppiä työnhakuun ja hyvää ystävänpäivää. :hug:

Hyvää Ystävänpäivää :heart:
Täällä saa välillä ihan ihme syistä kakkaa niskaan, ja siinä eilisessä ketjussa se meni täysin överiksi. Kukaan meistä ei voi asettua toisen asemaan, varsinkaan netin välityksellä, eikä siten voi toisen tilanteesta ja elämästä kaikkea tietää. Eikä kyllä tarvitsekaan. jos täällä haluaa purkaa jotain tiettyä asiaa, ei se tarkoita, et palstalaisille pitäis koko elämänkerta kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Itekin luin sitä ketjua, ja ei voi taas kun ihmetellä että miten jotkut ilkeää tuollaista kommenttia laittaa..eri mieltä saa toki asioista olla, ja oman kantansa asiaan sanoa, mutta eri asia sitten onkin että miten sen asiansa ilmaisee. :/ Kaikki ei näköjään pysty olemaan asiallisia, vaan pitää heti hyökätä kimppuun. (yleensä ne tekevät näin, jotka eivät ole verbaalisesti kovin lahjakkaita, eli eivät muutakaan keinoa osaa asioita ilmaista)
Toivottavasti ap löytää piakkoin mieluista työtä, tsemppiä työnhakuun ja hyvää ystävänpäivää. :hug:

Kiitos oikein paljon! :hug: Ja oikein hyvää ystävän päivää...

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Hyvää Ystävänpäivää :heart:
Täällä saa välillä ihan ihme syistä kakkaa niskaan, ja siinä eilisessä ketjussa se meni täysin överiksi. Kukaan meistä ei voi asettua toisen asemaan, varsinkaan netin välityksellä, eikä siten voi toisen tilanteesta ja elämästä kaikkea tietää. Eikä kyllä tarvitsekaan. jos täällä haluaa purkaa jotain tiettyä asiaa, ei se tarkoita, et palstalaisille pitäis koko elämänkerta kertoa.

Näin on... :) Myös sinne hyvää ystävänpäivää... :wave:

Hyvää ystävänpäivää sinulle! :flower:

Minä lukitsin ketjusi silloin eilen, valitettavasti en ole voinut poistella siitä kaikkia loukkauksia. Voin kyllä poistaa koko ketjun, jos haluat? =)

Hyvää ystävänpäivää :flower: Ja tsemppiä työnhakuun, nyt vaan kovasti teet itseäsi tykö niihin lähempänä oleviin mahdollisiin työpaikkoihin :) Toivottavati tärppää pian!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hyvää ystävänpäivää sinulle! :flower:

Minä lukitsin ketjusi silloin eilen, valitettavasti en ole voinut poistella siitä kaikkia loukkauksia. Voin kyllä poistaa koko ketjun, jos haluat? =)

Hyvää ystävänpäivää myös sinulle! :wave: No ei se mitään... Ei niissä viestissä pysynyt aina itsekkään kärryillä... Voiko sen ketjun myöhemmin poistaa?? :(

Oletko muuten käynyt työkkärin työnhakukurssilla? Siitä voisi saada lisäpotkua työnhakuun =) Itselleni se poiki pikaisesti työpaikan, eli kurssin päätteeksi neuvojen ja kurssilaisten työpaikkavinkkien avulla kävelin kiinnostavaan paikkaan esittelemään itseni, vein cv:ni -ja pian soitettiin että olisi työtä tarjolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Hyvää ystävänpäivää :flower: Ja tsemppiä työnhakuun, nyt vaan kovasti teet itseäsi tykö niihin lähempänä oleviin mahdollisiin työpaikkoihin :) Toivottavati tärppää pian!

Kiitos paljon! Näin täytyy tehdä.. :wave: Sinnekin oiken hyvää ystävänpäivää!

Oletko muuten käynyt työkkärin työnhakukurssilla? Siitä voisi saada lisäpotkua työnhakuun =) Itselleni se poiki pikaisesti työpaikan, eli kurssin päätteeksi neuvojen ja kurssilaisten työpaikkavinkkien avulla kävelin kiinnostavaan paikkaan esittelemään itseni, vein cv:ni -ja pian soitettiin että olisi työtä tarjolla :)

Minä kävin sellaisen cimson kurssin työkkärin kautta,siinä oli työharjoittelukin.. Mutta ei poikinut töitä,ei ainakaan vielä,ainakaan sinne missä olin harjoittelemassa. Täällä on nyt meneillään kriisiaika,tällä kaupungilla muutenki.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:

Minä kävin sellaisen cimson kurssin työkkärin kautta,siinä oli työharjoittelukin.. Mutta ei poikinut töitä,ei ainakaan vielä,ainakaan sinne missä olin harjoittelemassa. Täällä on nyt meneillään kriisiaika,tällä kaupungilla muutenki.. :(

Mutta onnea sinulle työpaikasta!! :wave:

Lisäpotkua tarvittaisiin siihen, että jaksaisi "valtavat" 10 kilsaa kulkea jotenkin töihin... Kannattaa olla varovainen, ettei touhutessa hengästy.

Mutta onnea sinulle työpaikasta!! :wave:

Kiitos =) Ja usko pois, täppää se sinullakin! Mä uskon siihen! b=)d

Minun mielestäni karenssi tuli ihan oikein perustein (koska saadakseen työttömyyskorvausta, on hakijan oltava työmarkkinoiden käytössä, eikä työpaikan voi olettaa löytyvän muutaman kilometrin säteellä kotiovesta), mutta ymmärrän myös sen, että karenssi harmittaa joka tapauksessa.
Sait paljon asiattomia kommenteja, yritä olla vlittämättä niistä! :hug:
Toivon että löydät pian töitä ja pidän peukkuja pystyssä, että työpaikka olisi kaikin puolin mukava ja sinulle sopiva. :) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja zx:

Lisäpotkua tarvittaisiin siihen, että jaksaisi "valtavat" 10 kilsaa kulkea jotenkin töihin... Kannattaa olla varovainen, ettei touhutessa hengästy.

Joo,tämä on taas tätä.. Kyllä jaksaa olla lapsellinen... :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun mielestäni karenssi tuli ihan oikein perustein (koska saadakseen työttömyyskorvausta, on hakijan oltava työmarkkinoiden käytössä, eikä työpaikan voi olettaa löytyvän muutaman kilometrin säteellä kotiovesta),

Tästä minäki olen samaa mieltä, mutta uskon ja toivon että alkujärkytyksen jälkeen tämä antaa lisäpotkua hakea itse sitä työtä, jotta saa paikan lähempää kotia :)

Mikä on cimson-kurssi? :)

Se oli semmoinen työelämän haasteet kurssi... =)

Niin, että turhien puuhastelu senkun jatkuu? Eikä kukaan tyrkyttänyt eteisestäsi sinulle työpaikkaa? Tuulikaappi olisikin ollut jo liian kaukana?

Työelämän haasteena nousta ylös ja lähteä töihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Mua kiinnostaa, mikä on se työkkärin määrittelemä normimatka, jonka säteellä työ pitäisi ottaa vastaan ettei karenssia tule?

http://www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/07_tyottomyys/01_tyottomyysturva/02_tyossakayntialueet/index.jsp

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä