Pahoinvointia hormonikierukasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RockMummy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RockMummy

Jäsen
20.09.2008
352
0
16
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia hormonikierukasta:

Mulle asennettiin se noin 3kk sitten ja nyt viimeisen viikon aikana on ollut aika voimakasta pahoinvointia, samoin rintojen arkuutta. Raskauden mahdollisuutta tuskin on koska vuoto alkoi taas perjantaina ja kaiketi kierukan ehkäisytehon pitäisi olla sterilisaation luokkaa.

Kuuluukohan tuo pahoinvointi asiaan ja menee ohi kunhan hormonit tasoittuu? Miten pian muilla on vähentyneet vuodot ja olo palannut ns. normaaliksi? Mulla ainakin nää sivuoireet ei oo kivoja, tosi paljon turvotusta, pahoinvointia, pitkiä (n. 2vkoa) erittäin runsaita menkkoja... :(

Kaikki mulle tuttuja, en muista millon meni ohi. Puoli vuotta tais mennä... :/ Mulla aluksi teki sitä etten tuntenut janoa, siksi turposin ja tuli pahaa oloa. Otin tavaksi juoda enemmän nestettä niin helpotti.

Pahaa oloa on edelleen aina ovulaatioaikaan, ja sillon paastoan, juon vaan enemmän silloinkin.
Menkat oli runsaana (niin kuin ennenkin) monta kuukautta, sitten vuoto väheni, nyt sitten vuotopäivätkin alkaa vähetä, asetuksesta mulla kulunut nyt 1 ja puol vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
Kaikki mulle tuttuja, en muista millon meni ohi. Puoli vuotta tais mennä... :/ Mulla aluksi teki sitä etten tuntenut janoa, siksi turposin ja tuli pahaa oloa. Otin tavaksi juoda enemmän nestettä niin helpotti.

Pahaa oloa on edelleen aina ovulaatioaikaan, ja sillon paastoan, juon vaan enemmän silloinkin.
Menkat oli runsaana (niin kuin ennenkin) monta kuukautta, sitten vuoto väheni, nyt sitten vuotopäivätkin alkaa vähetä, asetuksesta mulla kulunut nyt 1 ja puol vuotta

mulla oli ekat menkat niukkoina ja sen jälkeen ei oo näkyny :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:

mulla oli ekat menkat niukkoina ja sen jälkeen ei oo näkyny :D

Enne mirenan laittoo mun mekat oli niin runsaat että vaihdoin sidettä vähintään tunnin välein ja kestivät 10-16pv... Että ihan ok mulla oli että kesti aluksi sen 8-12pv :P

Yhteistyössä