Pahoinvointi-rannekkeet onko niistä ollut jollekkin oikeasti hyötyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ap-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-ap-

Vieras
Ja jos ensimmäisessä raskaudessa on ollut pitkään jatkunut pahoinvointi niin miten toisessa..?

Musta tuntuu että mua ei ole vain tehty äidiksi.. Viime raskaudessa oksensin rv 24 saakka, nyt rv 7 ja ympärivuorokautinen pahoinvointi on ollut seurana jo pari viikkoa, inhottavaa valittaa, mutta mä en kestä jos tätä kestää vielä 15 viikkoa!!

Meillä käytetty "vähän" eri yhteydessä, mutta vastaan silti. Ostin tytölle automatkoja varten, koska hänelle tuli huono pienillä matkoillakin. On ollut apua. Pyytää itsekin niitä monesti. Mutta en tiedä auttavatko oikeasti vai onko vain placebo-vaikutusta... Tytöllä ikää 5v.

Voisin kyllä sinuna kokeillakin jos niistä ei haittaa ole. Ei se ota jos ei annakaan :)

Kyllä kannattaa kokeilla. Mulla oli toisessa raskaudessa ihan siedettävä olo mutta rupesi oksettamaan heti kun otin rannekkeet pois. Eli aamullakin jouduin laittamaan eka ne ranteisiin ennen kuin nousin sängystä :D

Kaikilla tuttavillani, jotka ovat niitä käyttäneet, on niistä ollut ainakin jonkin verran apua eli suosittelen lämpimästi. Ne pitää vaan laittaa sitten oikein paikoilleen, mutta paketin mukana tulee ohjeet.

Mulla vei pahoinvoinnin pahimman terän pois. Tosin en oksentanut ollenkaan, yökin ja ällötystä oli. Sellainen höntti olo oli rannekkeista huolimatta.

Sama juttu mullakin. Oksensin yhteensä n. 4krt, mutta pahoinvointia, aamusta iltaan oli 3kk. Jonkin verran auttoivat, mutten jaksanut sitten koko aikaa käyttää, kun täysin eivät vieneet pahaa oloa pois.

mulla autto:) tilasin netistä ja pidin niitä aina päivällä. heti kun heräsin laitoin ne ja kyllä ne minusta autto. jos unohtu niin saman tien lensi oksennus. tai sit vaan kuvittelin:)

mulla ollu tosi kova pahoinvointi ja neljännessä raskaudessa sitten ajattelin, että testaan nuokin, onpa sitten testattu melkein kaikki mahdollinen. Ideahan niissä on, että niiden pitää painaa aika kunnolla tiettyjä pisteitä ranteissa. Itse pienensin aikuisten kokoisia rannekkeita saumurilla, että sain ne tiukemmiksi ja siten paremmin painamaan nuita pisteitä. rannekkeet auttoivat alkuraskauden pahoinvoinnissa, siinä parina viikkona, kun tuo hirvittävä pahoinvointi ei ollut vielä iskenyt päälle. Saman asian ajoi myös se, että painoi itse niitä pisteitä ranteiden sisäosissa. siis niin ,että oikean käden peukalolla vasemman käden rannetta ja vasemman käden peukalolla oikean käden rannetta. tuossa hommassa vain on se huono puoli, ettei voi muuta tehdä kuin sitä pisteiden painamista, siksi rannekkeet oli kätevämmät :D Mutta summa summarum, oli mulle hyötyä siinä vaiheessa, kun ei ihan hirveä ollut vielä se pahoinvointi.

toinen juttu, mitä suosittelen, jos pahoinvointi on oikeasti voimaksa, on nestemäinen rautavalmista, jota saa luontaistuotekaupoista yms. sisältää b-vitamiineja myös muun muassa. Minulla ja parilla tutulla auttanut. ei vie täysin pahaa oloa pois, mutta pitää oksentamisen aika hyvin kurissa. kannattee kokeilla ainakin pari viikkoa niin huomaa kyllä eron, jos se auttaa sinullekin!