mulla ollu tosi kova pahoinvointi ja neljännessä raskaudessa sitten ajattelin, että testaan nuokin, onpa sitten testattu melkein kaikki mahdollinen. Ideahan niissä on, että niiden pitää painaa aika kunnolla tiettyjä pisteitä ranteissa. Itse pienensin aikuisten kokoisia rannekkeita saumurilla, että sain ne tiukemmiksi ja siten paremmin painamaan nuita pisteitä. rannekkeet auttoivat alkuraskauden pahoinvoinnissa, siinä parina viikkona, kun tuo hirvittävä pahoinvointi ei ollut vielä iskenyt päälle. Saman asian ajoi myös se, että painoi itse niitä pisteitä ranteiden sisäosissa. siis niin ,että oikean käden peukalolla vasemman käden rannetta ja vasemman käden peukalolla oikean käden rannetta. tuossa hommassa vain on se huono puoli, ettei voi muuta tehdä kuin sitä pisteiden painamista, siksi rannekkeet oli kätevämmät

Mutta summa summarum, oli mulle hyötyä siinä vaiheessa, kun ei ihan hirveä ollut vielä se pahoinvointi.
toinen juttu, mitä suosittelen, jos pahoinvointi on oikeasti voimaksa, on nestemäinen rautavalmista, jota saa luontaistuotekaupoista yms. sisältää b-vitamiineja myös muun muassa. Minulla ja parilla tutulla auttanut. ei vie täysin pahaa oloa pois, mutta pitää oksentamisen aika hyvin kurissa. kannattee kokeilla ainakin pari viikkoa niin huomaa kyllä eron, jos se auttaa sinullekin!