Pahoinvoinnin paluu loppuraskaudessa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei tää ole enää totta että vielä näin loppuraskudessakin pitää kärsiä pahoinvoinnista! Viikkoja pian kasassa 37 ja yökötys on aivan hirveää. Onkohan kellään muulla ollu tällaista skeidaa tää raskausaika? Olin ehkä kuukauden verran tuossa jokin aika sitten ilman kuvotusta ja nyt taas...

Mulla oli pahoinvointia eri asteisena KOKO raskausajan esikoista odottaessa. Vieläkin muistan raskausajasta vain jatkuvan väsymyksen ja pahoinvoinnin joka loppui kuin seinään kun tyttö syntyi. Toista odottaessakin oli pahoinvointia, varsinkin alkuun ja viimeisinä viikkoina, mutta ei niin pahana kuin esikoisen kanssa. Mitä mä olen jutellut muiden äitien kanssa, niin tuo loppuraskaudenkin pahoinvointi on aika yleistä, vaikka enemmän puhutaan siitä alun kuvotuksesta. En osaa kummemmin neuvoja antaa. Sen huomasin että kannattaa levätä, väsyneenä olo oli vielä huonompi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo olen huomannut että lepo on kaiken a ja o. Samoin syömisien oikea rytmitys. Se tässä on ainoa lohtu että ei tarvi enää kestää montaa viikkoa.

Jassoo, tartteepa pitää muistissa, että noita asioita tarttee kytätä loppupuolellakin vielä.

Ja ponteva peesi tuohon lohtuun. Aatelkaas, jos ihmisen kantoaika vaihtelis silleen 9-15kk eikä ikinä tietäis yhtään kauanko vielä pitää kitua.