"pahinta" sinussa? siis ulkonäössä

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Maha! Vaikka laihtuu, nahka roikkuu sellasena pussina.
Kiinteytäppä sitä mahaa niin ei jää roikkumaan. Minä olen ahkerasti käynyt 6 kk kuntosalilla ja alkaa olemaan aika lihaksikas vatsa, ei oo enään samanlainen lölly kun 6 kk sit
 
vieras
Olkaa iloisia te, joiden ongelmat korjaantuvat esim. kampaajakäynnillä tai kuntoilulla!

Nimittäin täällä tällainen lista: aknearvet, eri pari silmät, valtava nokka, iso "tasainen" namaa ja vielä ohuet hiukset. : ( Tiedättekö, mä välillä ihan vältän ihmisten ilmoilla liikkumista ulkonäköni vuoksi?
 
turilas
No ylipäätään ylipaino: hehtaariperä, jumalleissumin paksut reidet, joissa kamalasti selluliittiä, allit jne. Kunhan tuo vauva ulostautuu niin maha roikkuu niin kuin ennen. Kasvoista olen ihan nätti, hyvät hiukset ja rinnat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olkaa iloisia te, joiden ongelmat korjaantuvat esim. kampaajakäynnillä tai kuntoilulla!

Nimittäin täällä tällainen lista: aknearvet, eri pari silmät, valtava nokka, iso "tasainen" namaa ja vielä ohuet hiukset. : ( Tiedättekö, mä välillä ihan vältän ihmisten ilmoilla liikkumista ulkonäköni vuoksi?
Aknearvet ja silmien eroavuutta voi meikin kanssa häivyttää,sun pitäis päästä ammattimeikkaajan luokse kuuntelemaan hyvät vinkit siihen =)
Ja jos sulla on rahaa,niin käy ottaa tuuhennos hiuksiin,niin tein mäkin kun mulla on luonnostaan suht ohuet hiukset =)
 
vieras
Hampaat vois olla nätimmät, hohtavanvalkoiset ja tasaiset. Rinnat vois olla kiinteemmät, iho parempi, ainahan sitä parannettavaa löytyy. Kokonaisuus kuitenkin ihan jees.
 
Alkuperäinen kirjoittaja roberta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Atooppinen iho ja sen takia herkästi punoittava naama, eikä mitään pientä punoistusta :ashamed: Ylipaino...
mullakin on atooppinen iho :( Ollut jos jonkinnäköstä ihottumaa kasvoissakin ja joutunut käyttämään kortisoonia,kait noi ihon ohenemiset ja pintaverisuonet johtuu siis siitä. Tuleeko sulle semmosia "länttejä" esim reisiin? Kuivia punasia ihottuma-alueita..Mulla on taas semmosiakin reisien komistuksena :|
Tulee ja muuallekkin :ashamed: Aurinko ei ainakaan mulla auta asiaa, päinvastoin. Mulle tulee aurinkoihottumaa ja varsinkin yöllä tulee raavittua niitä. Mulle tää puhkes pahaks ekan raskauden aikana on riehunut nyt 16 vuotta.
 

Yhteistyössä