Pahin haju, minkä olet haistanut?

• Viestiketjun aloittaja Älllllöööö!!
  • Ensimmäinen viesti
-----
Otin papa-näytettä naiselta joka oli unohtanut tampoonin pariksi kuukaudeksi emättimeen! Aivan hirveetä!!!!
Onko tämä edes mahdollista? No, itse olen kaksi kertaa laittanut vahingossa uuden tamppoonin, vaikka en ole ottanut entistä vielä pois. Voin kertoa, että haju on sanoinkuvaamaton, vaikka ne ovat olleet paikallaan vain useita tunteja, eivät edes päivää.

Spurguluukku, jonka kaksi asukkia olivat sammunnet lattialle, heistä itsestään lähti sanoinkuvaamaton lemu. Lika, useammin alle laskettu kusi, se vanha viina, joka haisee ihon läpi.
Samoin vanha viina tahroina lattialla, mädäntyneitä makkaranpätkiä niiden seassa, röökin stumppeja stumpattu siellä täällä, palojäljet muovimatossa. Se oli aika kamala haju.

Samoin eräs julkinen vessa.

Savu, joka nousi palavasta pölynimurista oli myös aika hirveä.

yök
Kohtutulehduseritteen sekainen jälkivuoto oli kammottavin. Haju puski läpi, vaikka tunnin välein pesin alapään ja vaihdoin siteen. Kuumekin yli 40 astetta ja muutenkin huono olo. Onneksi antibiootti suoneen tehosi päivässä ja haju lähti.

"vieras"
Pitkään peseytymätön, kuselta haiseva vanhus.

Olen haistellut mädäntyneitä ruumiitakin, mutta ei ollenkaan niin paha kuin likainen ihminen.
Mielestäni noilla on iso ero. Riippuu tietenkin missä vaiheessa mädäntyminen on. Mutta kyllä reilusti mädäntynyt ruumis voittaa hajussaan 6-0 erittäin likaisen ihmisen. Vaikka toki sekin on aivan kamala haju, niin se tulee sentään elävästä ihmisestä. Ei ruumiista, jossa kuhisee matoja. Ja muutenkin se haju, se on niin paljon stydimpi.

Yhteistyössä