...
Parvoon sairastuneen koiran veriripuli. Se on pahin vaik niitä kuolleita koiria/kissojakin tuli haisteltua ed. työpaikassa eläinlääkäriasemalla.
Nämä mullakin ja hukuksissa olleen ihmisen uloste...Kyllä se on melena= veriuloste ja toinen on fekaalinen nenä-mahaletkuerite= erite joka tulee mahalaukusta ja se on käytännössä ulostetta. :x :x Töissä näitä sulotuoksuja joutuu aika usein haistelemaan.
Jep. Tuon hajun voittanutta ei tule mieleen.se kun koira tyhjentää anaalirauhaset. oikeesti, ihan järkky haju ei sitä voi sanoin kuvailla....yök.
Onko tämä edes mahdollista? No, itse olen kaksi kertaa laittanut vahingossa uuden tamppoonin, vaikka en ole ottanut entistä vielä pois. Voin kertoa, että haju on sanoinkuvaamaton, vaikka ne ovat olleet paikallaan vain useita tunteja, eivät edes päivää.Otin papa-näytettä naiselta joka oli unohtanut tampoonin pariksi kuukaudeksi emättimeen! Aivan hirveetä!!!!
Itse olen patologi ammatiltani ja tottunut eri hajuihin, mutta kun tulin raskaaksi ja en vielä asiasta tiennyt ja pokaksi tuli juuri hukkuneen ruumis sitä avatessa sattui se kauan pelätty ''työtapaturma'' ja oksensin.4kk vedenalla olleen ruumiin haju, avauksen jälkeen siis...jaiks.
Komppaan tätä. Ulosteen haju ei luonnollista reittiä ulos tullessaan inhota juurikaan, mutta NML-eritteessä sitäkin enemmän.Kyllä se on melena= veriuloste ja toinen on fekaalinen nenä-mahaletkuerite= erite joka tulee mahalaukusta ja se on käytännössä ulostetta.
Mielestäni noilla on iso ero. Riippuu tietenkin missä vaiheessa mädäntyminen on. Mutta kyllä reilusti mädäntynyt ruumis voittaa hajussaan 6-0 erittäin likaisen ihmisen. Vaikka toki sekin on aivan kamala haju, niin se tulee sentään elävästä ihmisestä. Ei ruumiista, jossa kuhisee matoja. Ja muutenkin se haju, se on niin paljon stydimpi.Pitkään peseytymätön, kuselta haiseva vanhus.
Olen haistellut mädäntyneitä ruumiitakin, mutta ei ollenkaan niin paha kuin likainen ihminen.