Pahin haju, minkä olet haistanut?

  • Viestiketjun aloittaja Älllllöööö!!
  • Ensimmäinen viesti
Töissä tyhjennettiin rasvakaivo ja se haju pääs ilmastoinnin mukana koko tavarataloon :x mä olin raskaana ja voin muutenki huonosti, oli tosi kiva yrittää palvella asiakkata kun pidätteli oksennusta.
Toinen oli kun käytiin Jordaniassa paikallisella torilla ja se lihatori, jossa ne lihat oli ihan vaan siin pöydillä ilman mitään kylmäsäilytysjuttuja tms siinä yli +30 helteessä... Oli pakko juosta pois.
 
Kyllä se on melena= veriuloste ja toinen on fekaalinen nenä-mahaletkuerite= erite joka tulee mahalaukusta ja se on käytännössä ulostetta. :x :x Töissä näitä sulotuoksuja joutuu aika usein haistelemaan.
 
gyy
Proput eli ne kurkusta tulevat vaaleat pikku köntit, hikinen puliukko, vuohenjuusto- tai maito. Nuo nyt ekana tulee mieleen.Sit tietysti kestosuosikit oksennus, mädät asiat ja raadot.
 
RouvaKekkonen
Raskausaikana nuudelit haisi ihan kaameelle ja mausteet. Vesikin haisi ihan kalalle :(
Oksensin paljon ja se oksennuksen haju sai laattaamaan vielä lisää.. maksalaatikko haisee myös uskomattoman hirveälle! Meinasin ala-asteella aina oksentaa, kun oli sitä ruokalassa tarjolla.
 
Rukoilijasirkka
Pahin haju olisi semmoinen mätänevä haju. Mut sit yks pahimmista on se, kun jo kevyeksi kuivuneet kananmunat pistää mikroon ja mikron päälle. Kandee koittaa. ;)
 
m
Lapsena metsassa leikkiessa liukastuin matanevan mayran raadon paalle :X
Haju oli huumaava eika se meinannut millaan lahtea iholta pois vaikka aiti saunassa puunasi ja pesi moneen kertaan
 
Surströmming
eli talon ostettuamme siivosimme edellisen asukkaan jäljiltä irtaimistoa. Taisi olla kesän ensimmäisiä hellepäiviä, kun sitten aloitin eteisen siivoamisen, kun kerrankin voi pitää oven auki ja sinne sai siten valoa.

Kumisaappaiden yms. roinan alta paljastui muovipurkki, jossa kyllä luki päällä hapansilakkaa, mutta enhän minä sitä uskonut, asukaskin oli ollut kuolleena pari vuotta ja hoitokodissa ennen sitä kymmenen.

Loppupäivän sitten yökkäilin vähän väliä, tuntui ettei se haju poistunut nenästä millään. (Ja itse purkki lensi kyllä nuotiopaikalle ja sinne jäi odottamaan juhannusta, eipä tullut mieleen kompostoida sitä purkin sisältöä.)
 
Afrikannorsu
Tuntemattoman ajan autotallissa ollut roskapussi, kesällä. Sisällöstä osa menny nestemäiseksi. Mies ei oikeesti ole hajuista moksiskaan ikinä mutta tuon löydön jälkeen juoksi autotallista pihalle ja oksensi. Piti mennä perään kattomaan ja YÖÖÖKKKKKKK.
 

Yhteistyössä