Pahin haju, minkä olet haistanut?

  • Viestiketjun aloittaja Älllllöööö!!
  • Ensimmäinen viesti
en edes herkkänenäinen
Haisunäädän erite, joka on vähän samantapainen kuin leikkaamattoman poikakissan tai koiran hajurauhasten erite, mutta paljon voimakkaampi. Hurja on lemu!

Mutta lähipiiristä pahin taitaa olla jäähallin pukuhuone jääkiekkojoukkueen harjoitusten jälkeen - sekin on ihan sanoinkuvaamaton.
 
vieras
-hirven pää, joka on tarkoituksella jätetty kesällä ulos että raatomadot puhdistaisivat kallon sisällön...
-kala, joka on unohtunut biojäteastiaan joksikin aikaa
-salmonellanäyte, jota on kasvatettu ravinneliemessä +37 asteessa pari päivää
-oksennus
-laktoosi-pieru
 
tosi kaamee lemu
kyllä se pahin haju on tainnut olla hellalle viikoksi kesällä unohtunut possunlihakermakastikkeen jämä...tyhjensin kattilaa roskapussiin ja samalla oksensin lavuaariin :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
se kun olin nuori tyttö, ja mun kaverilla alkoi menkat. hän ei huolehtinut puhtaudestaan. ja tuoksu oli sellainen, että se leijaili ympäri luokkaa. ja vieläkin sen hajun kyllä nenässäni tunnen
Jos tuo on se sama haju, jonka minäkin huomasin välillä yläasteella, niin se haju on kyllä tosi tunnistettava. Tuon kohdalla ei oikein tule muuta mieleen kuin se, että jollakin on ollut liian pitkään sama menkkaside tai sitten pesu unohtunut.

Tähän mennessä pahin on ollut se, kun kävin yhdessä vessassa niin, että edellinen oli käynyt kuukausi sitten ja unohtanut vetää.
 
yöök
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
se kun olin nuori tyttö, ja mun kaverilla alkoi menkat. hän ei huolehtinut puhtaudestaan. ja tuoksu oli sellainen, että se leijaili ympäri luokkaa. ja vieläkin sen hajun kyllä nenässäni tunnen
Jos tuo on se sama haju, jonka minäkin huomasin välillä yläasteella, niin se haju on kyllä tosi tunnistettava. Tuon kohdalla ei oikein tule muuta mieleen kuin se, että jollakin on ollut liian pitkään sama menkkaside tai sitten pesu unohtunut.
Tuo ihan HIRVEÄ haju, mutta yksi vetää pahemmaksi, luun hiomisesta lähtevä löyhkä. :x

 
Marilii
Pappa oli joskus 70-luvulla saanut tietää, että tulee hyvää terveysjuomaa kun laittaa kosspulloon valkosipulin kynsiä ja pitää putelia suljettuna viikon lämpimässä. Olin siinä lähistöllä, kun pappa aukas pullon. Meni hukkaan sekä kossu että valkosipulit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
se kun koira tyhjentää anaalirauhaset. oikeesti, ihan järkky haju ei sitä voi sanoin kuvailla....yök.
samoin tuo,tai sitten koira joka pyöriskellyt jossain raadossa :eek: |O :xmas: :x siis aivan järkky kapukka.ja ei sitten lähe koiran turkista,vaikka kuin pesis..
 

Yhteistyössä