Pahin asia minkä olet antanut anteeksi puolisollesi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
raskasta
annoin anteeksi hirveästä peliriippuvuudesta aiheutuneet vaikeudet. Tätä kesti vuosia ja sai monet lopputilit, kun otti palkan ennakkoon, ei tuonut rahaa kotiinn ja tyhjensi vaikka minunkin tilin jos pääsi käsiksi. Hän otti pankkilainankin rahoittaakseen pelejä, jonka minä maksoin. Nyt rauhallista aikaa kaksi vuotta, mutta luottamusta ei edelleenkään ole. Ihana isä läpsilleen ja TUO RAHAA KOTIIN JA MAKSAA LASKUT! (kop,kop, täytyy koputtaa puuta) Pakko kuitenkin miettiä, että kannattiko antaa anteeksi, sillä jotain se pelaaminen kuitenkin tuhosi. Usein kuitenkin sanon itselleni " nyt lakkaat marisemasta, sillä sähkölasku,asuntolaina,vesilasku on maksettu ja rahaakin on !)

"trio"
Valehteli tai oikeammin jätti kertomatta tietyistä asioista.Kertoi kyllä lopulta,mutta mielestäni liian myöhään. Pettämistä saati lyömistä en antaisi koskaan anteeksi.Sen verran löytyy itsekunnioitusta.

"mä"
No mä olen saanut anteeksi pettämiseni ja anteeksi olen antanut sen kerran kun mieheni on minua pettänyt. Nyt olemme kasvaneet "viisaiksi aikuisiksi" ja kahdenkymmennen vuoden yhteiselon ja neljön lapsen jälkeen olemme yhdessä onnellisia ja uskollisia toisillemme.
Koska kumpikin tietää miltä tuntuu olla toisen osassa olemme siitä keränneet voimia suhteeseemme ja keskustelemme asiat ennen kuin ne paisuva jomman kumman päässä liian suuriksi :D Voin sanoa että nyt vasta sielu ja ruumis lepää kotona.

"vieras"
Pettäminen netissä, ei fyysinen mutta henkinen ja sähköpostit ym viestit toisen naisen kanssa oli seksistisiä ja hellitteleviä.

Nainen pyysi puhelinnumeroa, mutta mies ei antanut...ehkä se sitten kertoo jotain siitä että ei halunnut muuta kuin jännitystä netin välityksellä, vakavampaan ei olisi ryhtynyt. En tiedä, mutta annoin tän yhden kerran anteeksi, jos vielä joskus jää pettämisestä kiinni, sitten saa lähteä.

Välillä vieläkin mietin, että teinkö oikean ratkaisun antaessani anteeksi.

Yhteistyössä