V
vieras
Vieras
Koko tän joululoman ajan on ahdistanut. Ja syynä mun ja miehen paska suhde. Se ärsyttää mua ja mä varmaan sitä, enkä tajua, miksi ollaan vielä yhdessä. Pyysin sitä miettiin tän päivän, mitä haluaa. Et juteltais illalla kun lapset nukkuu. Vastauksena "Voit pakata tavaras ja muuttaa pois" Eikä sanonut tuota tosissaan vaan vain ärsyttääkseen mua. En jaksais tätä oloa enää, mutta ilmeistesti tuo puhuminenkin on poissuljettu vaihtoehto. Eli mitä tekisin? Ois ihana ku ois joku paikka, mihin mennä pariksi päiväksi, mutta ei sellaista ole 