paha olla

  • Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti
"itku"
hei oon yks tyttö jolla on paha olla ja mietin et löytyyks mistää netistä esim jotain chattii tms johon vois kirjotella tms. tiiän et jotai puhelimii on joho voi soittaa mut en voi puhuu ny äänee ku porukat nukkuu
 
Näyttäisi pikaisen googlauksen perusteella, että useammallakin sivustolla on ainakin jotain mantelichatteja, jotka kuitenkin ovat auki vain tiettyinä päivinä ja kellonaikoina. Ihan ymmärrettävää tietty, koska jonkun pitää olla päivystämässä.
 
Keijupölly
[QUOTE="itku";25058275]en ehkä haluu olla olemassa[/QUOTE]
Ehkä. :) se on hyvä, koska ehkä silti haluat. Jos olet nuori tyttö vielä, niin moni asia ehtii jäjestyä ennen kuin susta tulee kolmekymppinen dinosauri.

Vai onko jokin erityinen syy, miksi et ehkä haluis olla olemassa?
Onko sun vanhemmat kotona? Jos mun tytär tuntis noin, mä toivoisin, et se herättäs mut vaikka keskellä yötä ja kertoisi että on paha olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25058289:
Ehkä. :) se on hyvä, koska ehkä silti haluat. Jos olet nuori tyttö vielä, niin moni asia ehtii jäjestyä ennen kuin susta tulee kolmekymppinen dinosauri.

Vai onko jokin erityinen syy, miksi et ehkä haluis olla olemassa?
Onko sun vanhemmat kotona? Jos mun tytär tuntis noin, mä toivoisin, et se herättäs mut vaikka keskellä yötä ja kertoisi että on paha olla.
Niinhän sitä varmaan moni vanhempi toivoisi. Mutta voi silti olla, että omat vanhemmat eivät osaisi suhtautua asiaan kovin rauhallisesti, heillä kun on omia tunteita siinä pelissä ja sekoittamassa niin paljon. Siksi tällaisesta asiasta voi olla helpompi puhua jollekin vähän etäisemmälle.
 
[QUOTE="itku";25058294]äiti on kotona mut ei se haluu et herättäsin sen[/QUOTE]Oletko ihan varma? Kyllä äidit yleensä tahtoo tietää, jos lapsella on paha olla. Liittyykö paha mielesi omaan perheeseesi vai johonkin muuhun juttuun?
 
"mä"
Voi sua! Teidätkö kyllä sitä apua on saatavilla ja varmasti oloosi saa helpotusta. Riippuu paljon siitä, mikä tilanteesi on, mutta jos kotona asiat ovat huonolla tolalla, lastensuojelu on silloin oikea paikka hakea apua. Jos taas olet vaikka masentunut ja mieli todella maassa, siihenkin on hoitoa ja apua.
 

Yhteistyössä