paha mieli ja itkettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
...taas mun sisko teki sen. Käänsi äidin mua vastaan. Yritän olla niin hyvä äiti ja ihminen kun voi olla, ajattelen aina muita ennen itseä ja tän saan palkaksi. Nyt ärähti jo mieskin, sekään ei jaksa tätä ainaista mun mollaamista. Sisko kattoo aina miten pitkälle saa ärsytettyä ja loukattua ja kun sanon takasin niin äidin luo ja kääntää heti kaikki mua vastaan.

Uskomatonta mutta totta, täällä minä aikuinen ihminen itken kun on niin paha olo tästä, tosi surkea olo on. Rakastan perhettäni yli kaiken mutten jaksa aina ottaa joka osumaa yksin vastaan.

Taitaapi olla niin että siinä meni välit tällä kertaa. En millään haluaisi mutta kun eivät nuo tajua millään...

Onko kellään muulla samankaltaista? Kaipaan vertaistukea, oikeasti. Asiattomat kommentit voi jäädä, olo on oikeasti aika paska.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän olla niin hyvä äiti ja ihminen kun voi olla, ajattelen aina muita ennen itseä ja tän saan palkaksi.
Lopeta tuo. Opettele sanomaan ei. Sano ei silloinkin, kun periaatteessa voisit sanoa kyllä. Aluksi varmasti suututat ihmisiä, mutta ne jotka susta oikeasti välittävät, leppyvät jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Äitisi ihmetyttää että kaikki siskon sanat uppoaa.

joo, sisko sanoi äidille että olen pyydellyt anteeksi ja tehnyt kaikkeni riidan välttämiseksi(itseään tarkoittaa) mutta multa ei kuitenkaan ole pyytänyt anteeksi. Tämän sanoin äidille joka ei uskonut minua, hoki vaan että sulta on pyydetty anteeksi. Todellisuudessa sisko haistatti pitkät puhelimessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Yritän olla niin hyvä äiti ja ihminen kun voi olla, ajattelen aina muita ennen itseä ja tän saan palkaksi.
Lopeta tuo. Opettele sanomaan ei. Sano ei silloinkin, kun periaatteessa voisit sanoa kyllä. Aluksi varmasti suututat ihmisiä, mutta ne jotka susta oikeasti välittävät, leppyvät jossain vaiheessa.

joo ja siis haluan korostaa etten ole itsekään mikään enkeli mutten aloita riitaa riidankylvämisen halusta koskaan. Välillä tuntuu että tää on oravanpyörä.

joo ja siis haluan korostaa etten ole itsekään mikään enkeli mutten aloita riitaa riidankylvämisen halusta koskaan. Välillä tuntuu että tää on oravanpyörä.

Sinuna ottaisin pienen pesäeron hetkeksi. Ei niin kivaa ja helppoa, mutta Uskoisin että rauhoittaa hieman.

Mutta niin se varmaan onkin. Sun pitää itse pistää sille stoppi. Silläkin uhalla, että muut suuttuvat. Kerro äidillesi, kun siskosi ei ole paikalla, että et aio enää sietää siskosi käytöstä.

Mutta niin se varmaan onkin. Sun pitää itse pistää sille stoppi. Silläkin uhalla, että muut suuttuvat. Kerro äidillesi, kun siskosi ei ole paikalla, että et aio enää sietää siskosi käytöstä.

sanoin äiskälle puhelimessa mutta se vaan hoki että siskosi on pyytänyt anteeksi, siskosi oikeasti ei tarkoittanut pahaa...

noh, jospa tää tästä. toi mies vois vaikka rauhoittaa vähän. sellanen olo että pitää päästä pitkälle lenkille.

sanoin äiskälle puhelimessa mutta se vaan hoki että siskosi on pyytänyt anteeksi, siskosi oikeasti ei tarkoittanut pahaa...

noh, jospa tää tästä. toi mies vois vaikka rauhoittaa vähän. sellanen olo että pitää päästä pitkälle lenkille.
Mutta voit äidillesi sanoa myös, että jos sisko ei oikeasti ole tarkoittanut pahaa, niin silloin ei kai pitäisi olla mitään anteeksipyydettävääkään. Ihmiset, jotka välittävät toisistaan, eivät toistuvasti sano tai tee asioita, joita joutuu pyytämään anteeksi.

Yhteistyössä