Päivän OrpoPurra - A-Studio: Työttömyys pahinta 7 vuoteen vuodesta 2017

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja työllisyysastekin ryssitty.

Muka "suhdanteet", pikemminkin paska ankeuttava, pelottava, työläisvihamielinen leikkauspolitiikka joka vie ostovoimaa. Myös palkkasumma kääntyi huhtikuussa laskuun ensimmäistä kertaa sitten koronataantumaan ja luottamuskin on romahtanut kun kuluttajat pelkäävät mitä tapahtuu jos talouden alasajon ja kasvavien konkurssien sekä ennätyksellisen velkaantumisen kurimuksessa jää itse tai kumppani työttömäksi ja ansiosidonnaista työttömyysturvaa, asumistukea ym. on leikattu isoilla saksilla ja uhataan oikeistohallituspolitiikalla leikata lisää jatkossa. Asumistuki uhkaa lähteä kokonaan omistusasujilta ja mikäli varoja on yli 10 000 euroa. Nyt säästetään sukanvarteen ja kotimaan kysynnän aleneminen pahentaa kauhukabinettikierrettä.
 
vierailija
On pakko säästää koska en luota hallituksen kykyyn luoda vaurautta, hyvinvointia ja työpaikkoja. Mielenvikainen köyhien ja duunarien kyykytys ei ole mikään lääke edellämainittuun.

Tällä menolla olen luultavasti itse työtön jonkinajan kuluttua ja se mielisairas sekopäinen houruaminen tyyliin "mene töihin" ei riitä senjälkeen, ihmiset ei voi mennä töihin joita ei ole olemassa, mielikuvitustyöpaikkoihin ei voi kukaan mennä.
 
vierailija
A- studiossa talousasiantuntijat selvittelivät seliseli. Kyllä nykyhallitus on täysin epäonnistunut. Työttömyys kasvaa ja alv-nostaminen vähentää kulutusta ja vie koronlaskun hyödyn.
 
vierailija
Käänne paskempaan on todella tapahtunut jo viime vuoden puolella ja pahenee. Työllisyysaste noin 150 000 työpaikan päässä, ennätyksellisesti velanottoa ja hallituskauden aikana velka nousee VM:n mukaan 60 mrd euroon. Ei näitä enää selitetä viime hallituksella, jonka aikana oli sentään oikeita vakavia kriisejä, nyt on OrpoPurran hallitus ja sen hallitusohjelma se kriisin aiheuttaja.
 
vierailija
Sun täytyy kuule ihan itse luoda itsellesi vaurautta, hyvinvointia ja työpaikka.
Oletko itse luonut? 24/7 h palstaroikkuminen ei ole tuottavaa työtä.
Tällä palstalla palstalla on kaksi hyvin häiriintynyttä kirjoittajaa. Liekö sama henkilö. Yksi heistä suunnitelee itsensä lopettamista, ja toinen jatkuvasti maalittaa viinapulloilla ex-pm:ää. Joku mt-alan asiantuntija luulisi tekevän huoli-ilmoituksen huolestuttavammasta tyypistä.
 

Yhteistyössä