Päiväkoti Lilliputti Oulussa, millainen paikka?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Henkilökunta vaihtuu tiheään eivätkä myöskään aina ole päteviä. Lapsilähtöistä ehkä joo, mutta en veisi enää omia lapsia tuonne. Ei ole jäänyt positiivinen fiilis valitettavasti paikasta.
Täällä samat ajatukset. Henkilökunnan koulutustaustasta en tiedä, mutta ammattitaitoista se ei kuitenkaan kuulu olevan, ja perheiden&lasten kohtaamisessa on haasteita. Ulkokultaista hommaa…
 
vierailija
Täällä samat ajatukset. Henkilökunnan koulutustaustasta en tiedä, mutta ammattitaitoista se ei kuitenkaan kuulu olevan, ja perheiden&lasten kohtaamisessa on haasteita. Ulkokultaista hommaa…
Ulkokultaisuus kuvastaa erittäin hyvin ko paikkaa. Harvemmin edes tervehdittiin lasta tuodessa/hakiessa, saati osattiin kertoa päivän tapahtumista mitään muuta kuin ”hyvä päivä”.
 
vierailija
En voi suositella sitä paikkaa. Aikuiset vaihtuu tiuhaan, joten rankkaa lapsille tottua jatkuvasti uusiin ihmisiin. Vaihtuvuus herättää väkisin kysymyksiä toiminnasta.
 
vierailija
Itse olen ollut ihan tyytyväinen. Ei ole kyllä vertailukohtaa muihin päiväkoteihin. Kuulisin mielellään lisää, miksi ei ole hyvä paikka. En ole ajatellut, että vaihtuvuus olisi suurta. Tutut hoitajat siellä on ollut vastassa. Minua on tervehditty aina lasta tuodessa/hakiessa ja lapsen päivästä on osattu kertoa hyvin. Jos on ensimmäisenä vastassa joku, joka ei ole lapsen kanssa paljon aikaa viettänyt sinä päivänä niin osataan ohjata sellaisen henkilön luokse, joka tietää paremmin lapsen päivästä.
 

Yhteistyössä