päiväkodin täti pahoitti lapseni mielen

  • Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aina täältä saa vaan pahan mielen ja paskaa niskaan!!!!
niin juuri eli sinà olit kaatamassa sità hoitotàtien niskaan
ennenkin tyttö on vaihtanut mieltään ja mennyt päiväkotiin eikä siitä ole sanottu mitään! on saanut ruokaakin.
paljon maksat ruoka-annoksesta pàivàssà?
en maksa hoidosta mitään kun olen työtön!
mutta paljon se ruoka-annos maksaa tai mità muut siità maksavat?
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aina täältä saa vaan pahan mielen ja paskaa niskaan!!!!
niin juuri eli sinà olit kaatamassa sità hoitotàtien niskaan
ennenkin tyttö on vaihtanut mieltään ja mennyt päiväkotiin eikä siitä ole sanottu mitään! on saanut ruokaakin.
heh voi lapsen tahto sentään:D Jos sun ois pitäny mennä sinne tarhaan tytön sijaan;)
ehkä menenkin tarkistamaan vittuileeko sama päiväkodin hoitaja taas tytölleni!
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aina täältä saa vaan pahan mielen ja paskaa niskaan!!!!
niin juuri eli sinà olit kaatamassa sità hoitotàtien niskaan
ennenkin tyttö on vaihtanut mieltään ja mennyt päiväkotiin eikä siitä ole sanottu mitään! on saanut ruokaakin.
paljon maksat ruoka-annoksesta pàivàssà?
en maksa hoidosta mitään kun olen työtön!
mutta paljon se ruoka-annos maksaa tai mità muut siità maksavat?
en tiedä ei edes kiinnosta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Kun on ilmoittanut, että lapsi on päivän kotona, on myös ilmoitettava, jos lapsen vie edellisestä ilmoituksesta huolimatta sittenkin hoitoon. Ellet olisi ehtinyt perua hoitopäivää, siellä oltaisiin otettu normaalisti tenavasi huomioon. Jos aikoo olla tuuliviiri, kannattaa sitten olla perumatta sitä hoitoa alun perin.
päiväkodista on sanottu että pittää soittaa jos tyttö ei tule!
No herttileijaa, sähän soitit ettei se tuu/mee ja piste. Silloon ollaan kotona =)
 
jojo
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Kun on ilmoittanut, että lapsi on päivän kotona, on myös ilmoitettava, jos lapsen vie edellisestä ilmoituksesta huolimatta sittenkin hoitoon. Ellet olisi ehtinyt perua hoitopäivää, siellä oltaisiin otettu normaalisti tenavasi huomioon. Jos aikoo olla tuuliviiri, kannattaa sitten olla perumatta sitä hoitoa alun perin.
päiväkodista on sanottu että pittää soittaa jos tyttö ei tule!
Ihan oikea ohje. Ja kun on ilmoittanut ettei lapsi tule, tarhaan ei myöskään mennä. Miksi ilmoittautua poissaolevaksi jos on mahdollista että ilmaantuukin paikalle?

En minäkään tätä pahalla sano, mutta näin asia on.

Tietenkin on eri juttu, kuinka pk:n täti sen sanoo ääneen, ei tarvitse tietenkään ilkeä tai töykeä olla.
 
okei
sä heitit itse paskan oman lapsen niskaan.. eli kun seuraavan kerran se sano hyppää katolta alas niin hyppäät...
ei keittiön vika että ilmoitit ettei lapses tule tarhaan... ei ne siellä rupeä hyppäämäään sun lapsen pillin mukaan...
SÄ PAHOITIT LAPSEN MIELEN EIKÄ HOITTAJAA
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aina täältä saa vaan pahan mielen ja paskaa niskaan!!!!
niin juuri eli sinà olit kaatamassa sità hoitotàtien niskaan
ennenkin tyttö on vaihtanut mieltään ja mennyt päiväkotiin eikä siitä ole sanottu mitään! on saanut ruokaakin.
paljon maksat ruoka-annoksesta pàivàssà?
en maksa hoidosta mitään kun olen työtön!
mutta paljon se ruoka-annos maksaa tai mità muut siità maksavat?
en tiedä ei edes kiinnosta!
erittàin rumasti sanottu. haluat vaan kaikkea, vaadit sità ja tàtà, omilla ehdoillasi . etkà edes tiedà paljon maksaisit ruoasta. mà maksan 4,16 euroa per pv
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja okei:
sä heitit itse paskan oman lapsen niskaan.. eli kun seuraavan kerran se sano hyppää katolta alas niin hyppäät...
ei keittiön vika että ilmoitit ettei lapses tule tarhaan... ei ne siellä rupeä hyppäämäään sun lapsen pillin mukaan...
SÄ PAHOITIT LAPSEN MIELEN EIKÄ HOITTAJAA
minä vein tytön hoitoon koska hän halusi! miten minä pahoiton lapsen mielen???
 
siperia opettaa
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja okei:
sä heitit itse paskan oman lapsen niskaan.. eli kun seuraavan kerran se sano hyppää katolta alas niin hyppäät...
ei keittiön vika että ilmoitit ettei lapses tule tarhaan... ei ne siellä rupeä hyppäämäään sun lapsen pillin mukaan...
SÄ PAHOITIT LAPSEN MIELEN EIKÄ HOITTAJAA
minä vein tytön hoitoon koska hän halusi! miten minä pahoiton lapsen mielen???
minäkin haluan monenlaista mutten saa...
 
just
just tällaiset röyhkeät akat kasvattaaa kiusaajia.

ensinnäkin hoitopäivistä päätetään ennen aamua. jo se että samana aamuna tekee muutoksia (jos ei ole sairaus kyseessä) on itsekästä oikkuilua ja typerää. ruoka-annokset mm. sekä hoitohenkilökunnan määrä päätetään aikaisemmin kuin samana päivänä. hoitajat ovat ihmisiä, joilla on oma perhe ja harrastukset.

jos kaikki ihmiset toimisivat kuten sinä, tuloksena olisi kaaos ja alimiehitys. esim jos puole vanhemmista päättäiksikin että heidän lapset eivät tulekaan jäisi ruokaa yli paljon ja hoitohenkilökuntaa olisi liikaa, mikä aiheuttaisi sen, että täytenä päivänä ei hoitajia olisi lain sallimaa määrää, koska hoitajia on palkattu ryhmän kokoon nähden sopivasti.

mutta että kehtaat vielä samana aamuna soitettuasi silti viedä lapsesi on täysin hävytöntä.

jospa nyt kuule menet töihinhj ja lopetat loisimisen meidän rahoilla.

itsekäs olet ja kakarasi toisia pompottava kauhukakara.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aamulla tyttö 5v sanoi ettei halua päiväkotiin ja suostuin koska olen itse kotona(lomautettu). soitin päiväkotiin ja kerroin että tyttö viettää vapaapäivän. asia sopi heille. sitten kymmenen jälkeen tyttö sanoi että haluaakin päiväkotiin kun on lelupäiväkin ja kaikkea, sanoin että selvä ja vein hänet päiväkotiin. päiväkodin hoitaja sanoi mielestäni aika ilkeästi että hänenhän piti olla poissa eikä heillä ole nyt ruokaa varattuna tytölleni. vein tytön sitten kotiin. aion maanantaina valittaa johtajalle!
Noissa puljuissa on ihan oikeasti se käytäntö. että keittiö toimittaa ruokaa varmistetun lapsiluvun mukaan. Kun ilmoitit että lapsesi jää kotiin, hänet vähennettiin keittiön luvuista. Ei se ilkeilyä ollut.
Näin meilläkin. Hoitajien tarvitsee tietää etukäteen lapsimäärä juuri tuota ruokailua varten. Ymmärrän kyllä hoitajaa tässä.
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja just:
just tällaiset röyhkeät akat kasvattaaa kiusaajia.

ensinnäkin hoitopäivistä päätetään ennen aamua. jo se että samana aamuna tekee muutoksia (jos ei ole sairaus kyseessä) on itsekästä oikkuilua ja typerää. ruoka-annokset mm. sekä hoitohenkilökunnan määrä päätetään aikaisemmin kuin samana päivänä. hoitajat ovat ihmisiä, joilla on oma perhe ja harrastukset.

jos kaikki ihmiset toimisivat kuten sinä, tuloksena olisi kaaos ja alimiehitys. esim jos puole vanhemmista päättäiksikin että heidän lapset eivät tulekaan jäisi ruokaa yli paljon ja hoitohenkilökuntaa olisi liikaa, mikä aiheuttaisi sen, että täytenä päivänä ei hoitajia olisi lain sallimaa määrää, koska hoitajia on palkattu ryhmän kokoon nähden sopivasti.

mutta että kehtaat vielä samana aamuna soitettuasi silti viedä lapsesi on täysin hävytöntä.

jospa nyt kuule menet töihinhj ja lopetat loisimisen meidän rahoilla.

itsekäs olet ja kakarasi toisia pompottava kauhukakara.
olen lomautettu ensi helmikuuhun asti! tyttöni ei ole kauhukakara eikä pompota ketään paitsi minua! sinä kiusaajalta kuulostat kun nimittelet!
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aamulla tyttö 5v sanoi ettei halua päiväkotiin ja suostuin koska olen itse kotona(lomautettu). soitin päiväkotiin ja kerroin että tyttö viettää vapaapäivän. asia sopi heille. sitten kymmenen jälkeen tyttö sanoi että haluaakin päiväkotiin kun on lelupäiväkin ja kaikkea, sanoin että selvä ja vein hänet päiväkotiin. päiväkodin hoitaja sanoi mielestäni aika ilkeästi että hänenhän piti olla poissa eikä heillä ole nyt ruokaa varattuna tytölleni. vein tytön sitten kotiin. aion maanantaina valittaa johtajalle!
Noissa puljuissa on ihan oikeasti se käytäntö. että keittiö toimittaa ruokaa varmistetun lapsiluvun mukaan. Kun ilmoitit että lapsesi jää kotiin, hänet vähennettiin keittiön luvuista. Ei se ilkeilyä ollut.
Näin meilläkin. Hoitajien tarvitsee tietää etukäteen lapsimäärä juuri tuota ruokailua varten. Ymmärrän kyllä hoitajaa tässä.
miten kauan ennen ruokailua se pitää tietää???? ruokailu on 12.15 ja minä vein lapsen jo 10.15!!!
 
päiväkodin täti
Kaikenlaiset ihmiset sitä lapsia tekee. ..Ensinnäkin,jos tyttö pahoitti mielensä,ota se hyvänä tilaisuutena opettaa vastoinkäymisistä selviytymistä ja sitä että tässä elämässä ei aina saa mitä haluaa.
Toisekseen,jos olet ilmoittanut että lapsi ei tule,hänellä on vielä erit.ruokavalio(kasvis) ja sitten täällä riehut kun hoitaja on ilmoittanut että ruuat on sinun ilmoituksen takia peruttu,niin on ihan oikeasti syytä miettiä hetki,olisko omassa toiminnassa ollut jotain epäjohdonmukaista,take the time and think. Kyllä sitä jossain vaiheessa huomaat miten asiat on.
Kolmanneksi. Jos aiot kasvattaa lapsestasi yhteiskuntakelpoisen,on syytä opetella ottamaan kritiikkiä vastaa,opetella sietämään pettymyksiä ja oikeasti muuttamaan käytöstapojaan,kun jotain muutettavaa itsestään löytää.Ja sitten vielä kun saat nämä asiat esimerkilläsi opetettua lapsellesi,voit katsoa itseäsi peilistä ja todeta olevasi oikeilla jäljillä..
 
vieras
No aikamoista venklaamista ap:ltä! Kyllä jos ensinnäkin minä suostuisin siihen, että lapsi saa päättää jäädä kotiin, niin sen jälkeen olisi turha alkaa enää perumaan ja halutakin mennä sinne. Vähän realitetti hakusessa ap:llä. Älä vaan mene valittamaan johtajalle. pitäävät sinua vielä aivan kajahtaneena!
 
ei kai hoitajat ala montaa kertaa keittiölle soitteleen ruuista. mietis nyt, jos kaikki sen päiväkodin lasten vanhemmat tekis noin.. soutaa ja huopaa edestakas.

eikö jo ennalta sovituista asioista kannata pitää kiinni, lapsellekin helpompaa. pehmolelupäivänhän voi pitää kotonakin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aamulla tyttö 5v sanoi ettei halua päiväkotiin ja suostuin koska olen itse kotona(lomautettu). soitin päiväkotiin ja kerroin että tyttö viettää vapaapäivän. asia sopi heille. sitten kymmenen jälkeen tyttö sanoi että haluaakin päiväkotiin kun on lelupäiväkin ja kaikkea, sanoin että selvä ja vein hänet päiväkotiin. päiväkodin hoitaja sanoi mielestäni aika ilkeästi että hänenhän piti olla poissa eikä heillä ole nyt ruokaa varattuna tytölleni. vein tytön sitten kotiin. aion maanantaina valittaa johtajalle!
Noissa puljuissa on ihan oikeasti se käytäntö. että keittiö toimittaa ruokaa varmistetun lapsiluvun mukaan. Kun ilmoitit että lapsesi jää kotiin, hänet vähennettiin keittiön luvuista. Ei se ilkeilyä ollut.
Näinhän se menee.
 

Yhteistyössä